וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלידר ממליצים לקנות אפריקה נכסים: "אנו נמצאים בתחילת המהלך של העליות בביקוש ובמחירים בנדל"ן בארץ"

נתן שבע

19.12.2005 / 11:51

ההנהלה מצוינת באפריקה, הגב הכלכלי, יכולות הגיוס הזולות, היכולת לזהות את המקומות החמים בחו"ל ופיזור בארץ ובחו"ל מובילים את לידר להעניק לאפריקה מחיר יעד הגבוה ב-25% ממחירה בשוק



בשוק מרעיפים המלצות על חברת ישראל, אבל דווקא החברה הבת, אפריקה נכסים, אותה הנפיקה הקבוצה בספטמבר שנה שעברה כמעט שלא זוכה לסיקור אנליטי. פוטנציאל הצמיחה של אפריקה נכסים בחו"ל, אופטימיות לגבי שוק הנדל"ן המניב בארץ, היציאה מהמיתון, קרנות הריט שיושקו בתחילת השנה והדיסקאונט על נכסיה, מובילים את לידר השקעות להעניק המלצת "קנייה" למניה במחיר יעד הגבוה ב-25% ממחירה הבוקר.



"ההשקעה באפריקה היא דרך מצוינת ליהנות מהפוטנציאל העצום הקיים בתחום הנדל"ן המניב באירופה. אפריקה נכסים נהנית מכל מה שחברת נדל"ן צריכה: הנהלה מצוינת, גב כלכלי, יכולת גיוס זולות, היכולת לזהות את המקומות החמים בחו"ל ופיזור בארץ ובחו"ל", כותבים האנליסטים אלון גלזר וגליה מיכלביץ'. יתרון גדול לחברה הינו השווי העודף הנובע מיכולות המוכחות של אפריקה בייזום פרויקטים, כאשר הפרויקטים בנדל"ן מניב (למעט רוסיה וארה"ב שמבוצעות דרך החברה האם) מבוצעות דרך החברה. כבר כיום קיימים מספר פרויקטים בהם יוצף שווי (בניין קריית הממשלה, פרויקט בבלגרד), מציינים בלידר.



בלידר אופטימיים גם לגבי שוק הנדל"ן המניב בארץ. "אנו נמצאים להערכתינו רק בתחילתו של המהלך של העליות בביקוש ובמחירים. העסקות האחרונות מחזקות את הערכתינו כי הענף בדרך למעלה", כותבים גלזר ומיכלביץ'. בנוסף, בתחילת השנה צפויות להיכנס קרנות הריט (קרנות שמשקיעות בנדל"ן מניב). אלה, לפי לידר, צפויות להיות הקטר של הנדל"ן המניב בישראל כשכניסתן של הקרנות אמורות לדחוף את המחירים למעלה.



עוד משבחים האנליסטים את יכולותיו של לבייב בפעילותו העסקית בחו"ל, כאשר יתרונותיו באיזורים ידועים ומוכרים. "כל שנותר לנו לקוות כבעלי מניות בחברה, שאפריקה תכניס גם את הפעילות ברוסיה לתוך אפירקה נכסים", מציינים בלידר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully