וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנפקה הישראלית ה-20 בלונדון השנה: ויגי'לנט טכנולוגיות גייסה 18 מ' ד' לפי שווי חברה של 43 מ' ד'

אפרת נוימן

19.12.2005 / 13:46

ויג'ילנט נוסדה לפני שש שנים ע"י האחים יורם ורונן סגיר ועדי פנחס; ב-2005 צופה החברה מעבר לרווח נקי של חצי מ' ד'והכנסות של 8-9 מ' ד'; המניה צפויה להתחיל ולהיסחר מחר ב-AIM



את שלל ההנפקות הישראליות בלונדון ב-2005 חותמת (ככל הנראה) חברת ויג'ילנט טכנולוגיות התל אביבית, שהודיעה היום על השלמת גיוס בהיקף של 18 מיליון דולר (10 מיליון ליש"ט) ב-AIM, לפי שווי חברה של כ-43 מיליון דולר (24.3 מיליון ליש"ט). ויג'ילנט היא החברה הישראלית (או בשליטה ישראלית) ה-20 אשר מנפיקה בלונדון השנה.



ויג'ילנט מתכננת, מפתחת ומייצרת פתרונות אינטליגנטיים לשוק הטלוויזיות במעגל סגור למטרות ביטחון ומעקב. החברה נוסדה ב-1999 על ידי האחים יורם ורונן סגיר, שמחזיקים אחרי ההנפקה 13% כל אחד ועדי פנחס, שעזב את החברה לפני שלוש שנים, ומחזיק לאחר ההנפקה ב-7% ממניות החברה. בין בעלי המניות של החברה גם קרן ההון סיכון האירופית סינטק קפיטל, שהשקיעה בחברה לפני שלוש שנים 4 מיליון דולר לפי שווי חברה של 23.5 מיליון דולר.



לפי תחזיות החברה, היא צפויה לעבור השנה לרווחיות. את 2004 סיימה ויגי'לנט עם הכנסות של 6.2 מיליון דולר והפסד נקי של 800 אלף דולר. התחזיות ל-2005 הן להכנסות שבין 9-8 מיליון דולר ורווח נקי של חצי מיליון דולר. את תמורת ההנפקה מייעדת החברה להרחבת צוות המכירות.



מניית החברה צפויה להתחיל ולהיסחר מחר תחת הסימול VGT ובמחיר של 43 פני למניה. בית ההשקעות הבריטי שור קפיטל שימש כחתם ההנפקה. את ההנפקה ליוו יועצי קומיטמנט קשרי משקיעים. ויג'ילנט גם הודיעה כי סר טרוור צ'ין, יו"ר משותף של מועצת העסקים הבריטית הישראלית, החל לכהן כיושב ראש הדירקטוריון של ויג'ילנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully