וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות תבצע ב-10 השנים הבאות מיקור חוץ בדפי זהב תמורת 8.5 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

19.12.2005 / 14:08

הפרויקט כולל אחריות על מערך תשתיות המיחשוב ותמיכה ב-500 המשתמשים בחברה; שחר אפעל, נשיא נס ישראל: המגמה של ארגונים שמעדיפים להעביר את ניהול מערך המחשוב לספק מומחה - מתחזקת



חברת נס טכנולוגיות (NSTC) זכתה בחוזה מיקור חוץ (Outsourcing) בחברת דפי זהב בהיקף של כ-8.5 מיליון דולר לתקופה של 10 שנים. מנס נמסר כי מדובר באחד מהפרויקטים רחבי ההיקף בתחום מיקור החוץ בשוק הישראלי. הפרויקט כולל אחריות על מערך תשתיות המיחשוב בדפי זהב ותמיכה ב-500 המשתמשים בחברה.



שחר אפעל, נשיא נס ישראל: "בחירתה של דפי זהב במודל מיקור חוץ מצביעה על מגמה מתחזקת של ארגונים שמעדיפים להעביר את ניהול מערך המחשוב לספק מומחה. מגמה זו תואמת את המגמה העולמית, של מעבר חברות למיקור חוץ בתפעול מערך המיחשוב - תשתיות חומרה, תוכנה וכוח האדם". נס סיפקה בשלוש השנים האחרונות שירותי תפעול ותמיכה למערך המחשוב של דפי זהב.

אייל כרמלי, משנה למנכ"ל דפי זהב ציין שהמעבר לפעילות במודל של מיקור חוץ מלא תוזיל את עלויות המחשוב של החברה.

בשוק הישראלי ניטשת כיום מלחמה בין נס ל-IBM על חוזי מיקור חוץ גדולים כאשר לפי נתוני חברת המחקר IDC נס מצליחה להוביל. פרויקטים גדולים בהם זכתה נס כוללים בין היתר את הבנק הבינלאומי, חברת הביטוח מגדל, בית החולים שיבא וחברת התקשורת פרטנר.



נס סיימה את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 6 מיליון דולר במחזור של כ-98 מיליון דולר. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 370 מיליון דולר - זהה לשווי השוק בו היא הונפקה בספטמבר 2004. מניית נס זינקה ב-28% ב-4 חודשים על רקע מספר המלצות חיוביות מצד בתי השקעות המסקרים את החברה. עם זאת, מתחילת השנה מדובר בתשואה שלילית של 28%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully