וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבנק ויאהו יפאן הקימו חברה לשידור תוכניות טלוויזיה באמצעות האינטרנט

רויטרס

19.12.2005 / 14:10

החברות אמרו כי המיזם המשותף, TV Bank Corp, יפעיל שירות וידיאו חדש - Yahoo!Doga, המתוכנן להיות פורטל לכ-100 אלף תוכניות שונות



סופטבנק (Softbank) ויאהו יפאן אמרו ביום שני, כי הקימו חברה לשידור תוכניות טלוויזיה באמצעות האינטרנט, זאת בניסיון לנצל את המספר הצומח של משתמשים יפאנים בחיבורים מתקדמים ומהירים לרשת.



שתי החברות אמרו, כי המיזם המשותף, טי.וי בנק (TV Bank Corp), יפעיל שירות צפיית וידיאו חדש (streaming video) המכונה Yahoo!Doga, המתוכנן להיות פורטל לכ-100 אלף תוכניות שונות כולל סרטים, תוכניות ספורט ומוסיקה וכן סדרות דרמה מיפאן, טייוואן ודרום קוריאה. משמעות המילה Doga ביפאנית היא תמונה נעה (moving image).



מניית סופטבנק זינקה ב-8% לסגירה בשיא של חמש שנים, בעקבות החדשות שפורסמו במהלך המסחר אחה"צ. מניית יאהו יפאן, בה מחזיקה סופטבנק ב-42%, עלתה ב-5%.



השירות, ככל הנראה, יגביר את הלחץ על רשתות שידור יפאניות לשנות את המודלים העסקיים שלהן לשילוב האינטרנט בעידן הפס הרחב. יפאן היא אחד משוקי הפס הרחב המתקדמים בעולם ומציעה את הגישה לאינטרנט הזולה בעולם.



מאסאיושי סאן, מנכ"ל סופטבנק, אמר במסיבת עיתונאים כי ליפאן יש את התשתית לשירות מסוג זה, כך שיהיה זה חבל שלא להשתמש בה. הוא הוסיף, כי לדעתם הדרך הנכונה היא לא לנסות לשלוט ברשת שידור אחת אלא לעבוד עם כולן והתייחס בכך לניסיונות אחרונים של חברות האינטרנט Rakuten ו-Livedoor להשתלט על רשתות טלוויזיה.



סאן אמר, כי השירות נמצא בשלב מבחן ויושק רשמית בחודש מארס הבא. TV Asahi חתמה כשותפת תוכן. סופטבנק מנהלת שיחות עם רשתות טלוויזיה אחרות, כולל Fuji Television Network. סופטבנק צריכה להחתים את רשתות הטלוויזיה מאחר שהן שולטות בחלק גדול מעסקי הטלוויזיה והסרטים ביפאן, בשונה מארה"ב בה האולפנים ההוליוודים שולטים בחלק הארי של התוכן המבוקש. חלק מהתוכן יהיה בחסות מפרסמים וחלק יסופק על בסיס pay-per-view.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully