וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין תקיים שימוע מהיר בנוגע לשידורו של משחק העונה בליגת העל בכדורסל

בועז גריילסמר

19.12.2005 / 18:21

היום שלחה המועצה מכתב לצ'רלטון ולערוץ הספורט, בו התבקשו הצדדים להציג את עמדותיהם עד ליום שני הקרוב; בצ'רלטון מעוניינים לשדר את המשחק בערוצים בתשלום



מועצת הכבלים והלוויין תקיים שימוע מהיר בנוגע לשידורו של משחק העונה בליגת העל בכדורסל, בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים. היום שלחה המועצה מכתב לצ'רלטון ולערוץ הספורט, בו התבקשו הצדדים להציג את עמדותיהם עד ליום שני הקרוב.



במכתב ששלחה המועצה, נטען כי מדיניות המועצה בקשר לשידורי ספורט בשיטת התשלום עבור צפייה, היא כי "התנאי הוא שידורו של משחק מרכזי אחד בערוץ שקליטתו אינה כרוכה בתשלום, מעבר לחבילת הבסיס". בערוץ הספורט טוענים, כי בכך מאששת המועצה את הטענה כי גם אם צ'רלטון תבקש לשדר את המשחק בערוצי הפיי-פר-ויו (הערוצים בתשלום) ללא תשלום נוסף, כללי המועצה אינם מאפשרים זאת. זאת, כיוון שהערוצים בתשלום אינם כלולים בממירים האנלוגיים של חברות הכבלים.



אתמול שלח מנכ"ל חברת צ'רלטון, אדר זהבי, מכתב לערוץ הספורט, בניסיון למנוע את שידורו של משחק העונה של ליגת העל בכדורסל - מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים - בשבוע הבא. בצ'רלטון מעוניינים לשדר את המשחק בערוצים בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully