וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ב-HP ישראל שפוטר לפני חודש הקים חטיבה חדשה בחברה המתחרה טאקט

גליה ימיני

20.12.2005 / 8:34

אפרים דויטש, אשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת הבת של HP ישראל לתחום מיקור החוץ, HP OMS, מונה כעת לתפקיד מנכ"ל חטיבת מיקור החוץ בקבוצת טאקט



רק לפני קצת יותר מחודש הסתיים הליך הארגון מחדש ב-HP ישראל, שכלל את פיטוריהם של 15 מנהלים בכירים בחברה והחלפתם במנהלים צעירים יותר, וכבר מתחילים הוותיקים להתחרות בחברה שבה צמחו. אפרים דויטש, אשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת הבת של HP ישראל לתחום מיקור החוץ, HP OMS, מונה כעת לתפקיד מנכ"ל חטיבת מיקור החוץ בקבוצת טאקט - חטיבה חדשה שהוא מקים ואשר תמנה 120 איש.



דויטש: "עד סוף 2006 תגיע טאקט מיקור חוץ למחזור מכירות שנתי של 70 מיליון שקל. שוק מיקור החוץ צומח באחוזים ניכרים, כי בימינו יש רק שני סוגי ארגונים - הזריזים והמתים".



דויטש מדגיש כי החברה מכוונת ללקוחות בסדר גודל בינוני, ולאו דווקא לארגונים גדולים. "אני מחפש כאלה שרוצים כוס חלב מבלי לקנות את כל הפרה. אנחנו ניתן להם שירותי מחשוב כוללים במחיר שיהיה אטרקטיווי".



קבוצת טאקט, הפועלת בפארק המדע ברחובות, הוקמה ב-90' על ידי גרעין של אנשי תוכנה ומהנדסים יוצאי חיל האוויר וחיל המודיעין, והיא מעסיקה כיום 360 עובדים.



מנכ"ל הקבוצה, ד"ר רפי עמית: "מינויו של אפרים דויטש למנכ"ל טאקט מיקור חוץ מעמיד בראש גוף זה מנהל עתיר ניסיון המכיר את צורכי הלקוח לפני ולפנים, לאחר שניהל בעצמו מערכות מידע גדולות בעבר".



עם לקוחות טאקט נמנים גופים מובילים במשק: משרד הביטחון, בנק לאומי, בנק הפועלים, חיל האוויר, אלתא, תעשייה אווירית, תדיראן, אלישרא ויבמ.



דויטש החל את דרכו בעולם מערכות המידע במשרד הביטחון. בתחילת שנות ה-90 עבר לניהול מערכות המידע של דיגיטל, שלאחר מכן התמזגה עם קומפאק ישראל. ב-99' מונה דויטש לסמנכ"ל מערכות המידע של פלאפון, ומ-2003 עבד ב-HP ישראל.



קודמו של דויטש בתפקיד מנכ"ל HP OMS, שמואל בלנק, ערק גם הוא לשורות המתחרים כאשר עזב את HP ישראל, ומונה לתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי של חברת התוכנה ההודית טאטא שהחליטה להיכנס לפעילות בישראל. גם טאטא מעוניינת להתחרות ב-HP בתחום מיקור החוץ.



את שוק מיקור החוץ בישראל מובילה נס טכנולוגיות, ולאחריה יבמ ישראל. בתחילה החלו רק ארגונים ישראליים גדולים לעבור למודל העסקי הזה, אולם כעת בודקים גם עסקים בסדר גודל בינוני את האפשרות להוציא את יחידת המחשב הפנימית שלהם למיקור חוץ בעזרת חברת מחשוב גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully