וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eWave שוב מתרחבת: רוכשת את 2Train4 תמורת 4 מיליון שקל

גליה ימיני

20.12.2005 / 9:02

2Train4 תתמזג ב-eWave ותהפוך לחטיבת ייעוץ בקבוצה; בעקבות הרכישה החדשה צפויה eWave להעסיק יותר מ-200 עובדים עד סוף השנה, לעומת כ-100 עובדים בתחילתה וכ-60 עובדים לפני שנה וחצי



קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה באינטגרציה ובפיתוח מערכות מידע, הודיעה כי רכשה את חברת 2Train4. החברה תתמזג ב-eWave ותהפוך לחטיבת ייעוץ בקבוצה. ב-eWave לא פירסמו את היקף העסקה, אך לפי הערכות בשוק ערכה נע סביב 4 מיליון שקל.



eWave היא קבוצה פרטית הנמצאת בבעלות מלאה של המנכ"לים המשותפים, רפי גבאי ואורן שוסטר. רכישת 2Train4 מתווספת לשתי רכישות שביצעה הקבוצה בשנים האחרונות. ב-2002 רכשה eWave את בית התוכנה WIDE מידי וואלה, ולפני יותר משנה רכשה בכמה מיליוני שקלים את SoftWatch, סטארט-אפ שפיתח מערכות לניהול שירות לקוחות בתחום הבריאות.



בעקבות הרכישה החדשה צפויה eWave להעסיק יותר מ-200 עובדים עד סוף השנה, לעומת כ-100 עובדים בתחילתה וכ-60 עובדים לפני שנה וחצי.



2Train4 היא חברת ייעוץ ישראלית שהוקמה על ידי האחים אייל ואמיר רובין, ומעסיקה כ-20 מומחי ג'אווה. עם לקוחותיה נמנות חברות כגון אמדוקס, קומברס, מרקורי, סיסקו, BEA,HP, CA, סאן, אורקל ובנק הפועלים.



גבאי: "רכישת 2Train4 מכניסה אותנו לתחום מסדי הנתונים מחד גיסא, ומחזקת את מעמדנו האיתן כחברת פרויקטים וייעוץ בתחום הג'אווה מאידך גיסא, וכן מוסיפה לנו לקוחות רבים וחשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully