וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד עובדי ארקיע עתר הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד נאמן החברה והנהלתה

זוהר בלומנקרנץ

20.12.2005 / 10:49

העתירה - בטענה כי נאמן החברה, עו"ד חנינא ברנדס, אינו נוקט בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי למלא את החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים למכור את אחזקות כנפיים בארקיע



תאגיד עובדי ארקיע עתר הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד נאמן החברה, עו"ד חנינא ברנדס, והנהלת החברה, בטענה כי ברנדס אינו נוקט בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי למלא את החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים, למכור את אחזקותיה של קבוצת כנפיים בארקיע.



עוד טוענים עובדי החברה בעתירה, כי בידי הנאמן הצעת רכישה ראויה של הפעילות התעופתית, אשר הוגשה לו על ידי קבוצת נקש וכי "אי הבאתה של הצעה זו לאישור בית המשפט באופן מיידי, פוגעת במישרין בטובת ארקיע, אשר מצויה בתקופת אי וודאות מתמשכת, ארוכה ומיותרת, נוכח אי השלמת פעולת המכירה, ונסיבות אלו אינן פועלות לטובתה".



תאגיד עובדי ארקיע דורש עוד בעתירה, בין היתר, לפעול לאלתר להרחקתו של דדי בורוביץ מתחום שדה דב; לפעול לאלתר לפיטוריהם של המנכ"ל שלמה חנאל, אורי מילר ועו"ד עומר שליו ולהרחקתם ממשרדי ארקיע ומתחם שדה דב; לפעול לאלתר להחלפת כל הדירקטורים המכהנים בדירקטוריון ארקיע, המזוהים כאנשי כנפיים וכעושי דברו של דדי בורוביץ בדירקטוריון - דהיינו, החלפת הדירקטורים ניר דגן, צבי גונן ותמר נוי; ולמנות באופן מיידי רו"ח חיצוני לארקיע, אשר יבחן את התנהלותה הכלכלית של החברה, החל ממועד החלטתו של הממונה מיום 4.8.04 אודות ניתוק ארקיע מכנפיים ומשפחת בורוביץ.



בנוסף, מבקשים עובדי ארקיע מבית המשפט, ליתן תוקף להצעת הרכישה של קבוצת האחים נקש. הצעה זו קשורה לשיתופם של עובדי ארקיע ברכישתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully