וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס-נשואה מצטרפת לנוחי דנקנר: הפכה לבעלת עניין בהכשרת היישוב קניונים המחזיקה בקניון שבעת הכוכבים

טל לוי

20.12.2005 / 10:50

אקסלנס ביצעה את העסקה כבר לפני חודש, אולם לא דיווחה על כך לבורסה בזמנו; בית ההשקעות רכש מניות בשווי 3.1 מ' ש'; מניית הכשרת היישוב קניונים זינקה 104% מתחילת השנה



האם מניות הופכות ליעד אטרקטיווי למשקיעים כבדים? רק ביום חמישי האחרון הפכה , שבשליטת נוחי דנקנר, לבעלת עניין בחברת הכשרת היישוב. פיתוח השקיעה לפני כשבוע סכום של יותר ממיליון שקל והפכה לבעלת עניין בחברה, כשהיא מחזיקה 5.08% מההון של הכשרה, השווים נכון להיום כמעט 27 מיליון שקל.



הכשרת היישוב היא חברת אחזקות שבשליטת משפחת נמרודי, ומנוהלת בידי עופר נמרודי. בנוסף לפעילות הביטוח, המלונאות, ייזום, בנייה והאחזקות ההיסטוריות בנדל"ן שחבויות בקבוצה, הכשרה מחזיקה גם במעריב. מניית החברה עלתה כמעט 67% מתחילת השנה.



ואילו היום, הודיעה החברה הבת, , הנשלטת (85%) בידי הכשרת היישוב, כי בית ההשקעות הפך לבעל עניין בחברה, לאחר שהשקיע בחברה 3.1 מיליון שקל לפי שער של 6.917 שקלים למניה. מניית הכשרת היישוב קניונים זינקה כ-104% מתחילת השנה.



בסך הכל, אוחזת כעת אקסלנס ב-5.6% מהחברה, כלומר - במניות בשווי 4.48 מיליון שקל, כאשר עיקר הכסף מגיע מקופות הגמל ומהחברות לניהול קופות גמל ומיעוטו מגיע מהחברה לניהול קרנות נאמנות.



פרט מעניין נוסף בהודעה של הכשרת היישוב קניונים מופיע בשורה התחתונה. על פי האמור שם, מתברר כי העסקה שביצעה אקסלנס נערכה לפני חודש, אולם אקסלנס לא דיווחה על העסקה במועד האמור.



על פי החוק, מותר לחברה לצבור עד 4.99% מהון המניות של חברה אחרת מבלי לדווח, אולם ברגע שהיא מגיעה לאחזקה של 5% לפחות, עליה להודיע על כך לחברה. במלים אחרות, אקסלנס היתה אמורה לדווח להכשרת היישוב קניונים כי הפכה לבעת עניין בה ואילו קניונים מדווחת על כך לבורסה. הדיווח של קניונים בוצע כאמור באיחור, לאחר שאקסלנס עצמה לא דיווחה על העסקה במועד.



הכשרת היישוב קניונים אוחזת ב-66% מקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובפרויקטים נוספים ברעות, פתח תקווה וקנדה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully