וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מימוש לזיסר: אלביט הדמיה מכרה אחזקות במלון בבריטניה; רווח ההון הצפוי לפני מס עומד על כ-58 מיליון שקל

שרון שפורר

20.12.2005 / 11:01

אלביט הדמיה מכרה את כל אחזקותיה (30%) במלון בתמורה לכ-40 מיליון שקל; רווח ההון יוכר ברבעון הרביעי; רווחי ההון מעסקת קלפייר טרם הוכרו במלואם



מוטי זיסר ממשיך לממש: חברת , שבשליטתו של איש העסקים, הודיעה היום כי מכרה את כל אחזקותיה (30%) בחברת שואו הוטל הולדינג, שבהן החזיקה דרך החברה הבת BEA, לצד שלישי. בבעלותה של חברת שואו, מלון הממוקם בלונדון, ומושכר בחוזה ארוך טווח שנחתם ב-2003 לתקופה של 25 שנים.



מאלביט הדמיה נמסר, כי המהלך משקף לנכס ערך של כ-132 מיליון דולר, כשחלקה של אלביט הדמיה מגיע לכ-39.8 מיליון דולר. כתוצאה ממכירת האחזקות, אלביט תכיר ברווח הון לפני מס של כ-58.3 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2005.



אין מדובר ברווח ההון היחיד ברבעון הנוכחי של אלביט הדמיה. בתחילת החודש, דיווחה החברה על ירידה של 13% ברווחי הרבעון השלישי בצל עסקת המיזוג עם אלסינט. בחברה הסבירו, כי תוצאות הרבעון כוללות רק חלק מההכנסות בגין שלב א' של עסקת קלפייר, שבמסגרתה מכרה אלביט ארבעה מרכזי קניות בפולין. החברה הרוויחה 320 מיליון שקל בשלב א' של עסקת קלפייר, מהם 172 מיליון שקל השתקפו ברבעון השלישי והיתרה תוכר בתוצאות הרבעון הרביעי ובמהלך השנה הבאה. בסך הכל, העסקה תתרום לרווח בין 500 ל-550 מיליון שקל.



ההון העצמי של אלביט הדמיה גדל ברבעון השלישי בכ-157 מיליון שקל, וצפוי לגדול לכמיליארד שקל ברבעון הרביעי, כתוצאה מהשלמת המיזוג עם אלסינט, וזאת בניטרול תוצאות הרבעון הרביעי. כיום, עומד ההון של החברה על כ-746 מיליון שקל, לאחר שחולק דיווידנד של כ-154 מיליון שקל באמצע מארס.



אלביט פועלת בשלושה תחומים נוספים למרכזי בידור: מלונאות באמצעות אלסינט, הדמיה רפואית דרך אינסייטק והשקעות ביוטכנולוגיה ותקשורת. הכנסות החברה גדלו ברבעון השלישי ב-13% לרמה של 289 מיליון שקל. לאחר מספר מימושים שבוצעו החל מ-2004, אלביט החליטה לשנות מבנה הדו"חות של החברה ולהציג את כל ההוצאות בקבוצה אחת המופחתת מסך ההכנסות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully