וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות הקקטוס תוכרע על ידי שופטים חיצוניים

איילה צורף

20.12.2005 / 11:49

מארגני התחרות: "נפנה לבכירים, בהם מנכ"לים של זכייניות טלוויזיה, אנשי אקדמיה ופרסומאים לשעבר כדי שישפטו בתחרות

תחרות הקקטוס תעבור שינויים משמעותיים השנה, שעיקרם בתחום השיפוט. עד כה סבלה התחרות, העוסקת בחלוקת פרסים לקמפיינים הקריאייטיבים של השנה, מתדמית של תחרות פוליטית. קרי - ראשי משרדי הפרסום והמפרסמים - 70 במספר, ששימשו כשופטים, היו מנהלים "חישובים" ו"עסקות" כדי להגדיל את סיכוייו של קמפיין מסויים לזכות בתואר קמפיין השנה, או של משרד פרסום אחר לקבל את תואר "משרד הפרסום הטוב של השנה".

כעת יגדל מספר השופטים בתחרות מ-70 ל-105 לפי החלוקה הבאה: 35 שופטים יהיו בכירים ממשרדי הפרסום; 35 שופטים יהיו בכירים מקרב המפרסמים ועוד 35 שופטים שאינם עובדים במשרדי פרסום או בקרב חברות מפרסמות, אך בקיאים בתחום הפרסום.

לדברי יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, ומיקי בר (שותף בבאומן-בר-ריבנאי) האחראי על התחרות מטעם האיגוד, "נפנה לגורמים בכירים, כמו מנכ"לים של זכייניות טלוויזיה, אנשי אקדמיה, פרסומאים לשעבר וכדומה, ונבקש מהם לשפוט בתחרות". לדבריהם, "אנחנו רוצים לבטל את המהלכים של 'שמור לי ואשמור לך' שמתקיימים כיום לפני התחרויות".

עוד שינויים שייכנסו לתוקף בתחרות הקרובה: משרד הפרסום הטוב של השנה ייבחר לפי סך הנקודות שיקבל עבור כל הקמפיינים והעבודות שיגיש; יוקם צוות שכולל שופטים בלתי תלויים ועורכי דין, שיכריע האם העבודות שזכו בפרסים מועתקות מפרסומות בחו"ל, או שהן מקוריות, ואת קמפיין השנה - הקמפיין הטוב ביותר - יבחרו כל 105 השופטים, בהתכנסות מיוחדת, שבה הם יצפו בשלל הקמפיינים שעלו לגמר בכל אחת מהקטגוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully