וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס מגיעה לשוק הנחשק של דרום אמריקה: הסכם הפצה עם Belltech לשיווק מערכות החברה בארגנטינה, צ'ילה ופרו

שרון שפורר

20.12.2005 / 12:29

המנכ"ל, בארי שקד: "אנו רואים באמריקה הלטינית חלק אסטרטגי מתוכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו"; חברת Belltech מצ'ילה מספקת שירותי IT ותקשורת



חברת , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לרשתות קמעוניות, הודיעה הבוקר על שותפות עם חברת Belltech מצ'ילה, המספקת שירותי IT ותקשורת, לשיווק ותמיכה בפתרונות התוכנה של ריטליקס בארגנטינה, צ'ילה ופרו.



במסגרת ההסכם, הקימה Belltech צוות ייעודי שיתמקד במכירה ובתמיכה של פתרונות התוכנה של ריטליקס בדרום אמריקה. מספר לקוחות פוטנציאליים במדינות אלה כבר נמצאים בתהליך הערכה של מוצרי ריטליקס. Belltech - שהינה אחת מספקיות ה-IT ופתרונות התקשורת הגדולות בדרום אמריקה עם למעלה מ-500 לקוחות - חברה לריטליקס בכדי לענות על ביקושים גבוהים מצד הסקטור הקמעוני.



מנכ"ל ריטליקס, בארי שקד, אמר היום: "אנו רואים באמריקה הלטינית חלק אסטרטגי מתוכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו. Belltech היא בחירה מצוינת כשותפה לשיווק ולתמיכה במוצרינו באזור". שקד הוסיף כי "חטיבת הקמעונאות של Belltech איתרה זה מכבר מספקר לקוחות פוטנציאלים, ואנו נרגשים מהתרומה הפוטנציאלית של שיתוף הפעולה לצמיחה בשוקי המפתח של אמריקה הלטינית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully