וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי רכישת מרווחים: ספרינט במו"מ לרכישת חברת הברוקרים רקיע של יוצאי אייפקס-מוטבים

שרון שפורר

20.12.2005 / 13:01

כך נודע ל-TheMarker; רקיע מנהלת נכסים בהיקף של כ-300 מיליון שקל; לאחר רכישת מרווחים באוקטובר, הנכסים המנוהלים בחברה שבניהולו של אבי גואטה יגדלו ל-700 מיליון שקל



חברת ספרינט מנהלת משא ומתן לרכישת חברת הברוקרים רקיע, העוסקת בניהול השקעות בניירות ערך ובקרנות נאמנות, ומנהלת נכסים בכ-300 מיליון שקל. כך נודע היום ל-TheMarker.



לפני מספר שבועות, הודיעה חברת גילאון, בעלת השליטה בספרינט (כ-45%), על רכישתה של ספרינט את חברת הברוקרים מרווחים, המנהלת כ-400 מיליון שקל בתיקי השקעות ובקרנות נאמנות. כעת, יגדלו הנכסים שבניהולה להיקף של כ-700 מיליון שקל.



חברת רקיע הוקמה ומנוהלת על ידי יוצאי חברת ההשקעות אייפקס-מוטבים. מנכ"ל הקבוצה ויו"ר ועדת ההשקעות שלה, אברהם גואטה, הקים בשנת 1989 את חברת מוטבים יועצי השקעות מקבוצת איפקס-מוטבים, וניהל אותה עד ליום שבו העביר את פעילותו לחברת רקיע שוקי הון.



חיים לגזיאל, שניהל בעבר את חדר המסחר של אייפקס מוטבים, משמש כיום כסמנכ"ל הקבוצה ומנהל תחום המסחר. עוד מסייעים בניהול: דני ברכה, יו"ר רקיע קרנות נאמנות, ששימש בעבר כיועץ השקעות בבנק הפועלים ויועץ בכיר בבנק הבינלאומי, וערן מורגנשטרן, יועץ השקעות בכיר של הקבוצה, לשעבר מנהל מחלקת השקעות ללקוחות מועדפים בבנק לאומי ומנהל קשרי לקוחות בדלתא מכשירים פיננסיים.



גילאון השקעות נכנסה נכנסת לתחום קרנות הנאמנות וניהול התיקים כבר בתחילת חודש אוקטובר, אז הודיעה ספרינט השקעות, כי היא רוכשת 81.25% מחברת מרווחים תמורת 8.5 מיליון שקל. ספרינט מבצעת את הרכישה יחד עם ההנהלה הנוכחית של מרווחים ניהול תיקי השקעות (מיכאל מלכה, ברוך ציבין), ותנהל את כל הפעילות של מרווחים - ניהול תיקים וקרנות נאמנות - הנאמדת ביותר מ-400 מיליון שקל.



גילאון השקעות עוסקת בניהול תיק עצמי (נוסטרו) בניירות ערך סחירים ונכסים פיננסיים (איגרות חוב ממשלתיות, איגרות חוב להמרה, אופציות למניות ולמטבעות ותעודות סל) בארץ ובחו"ל, והיא בעלת אחזקות בחברות נוספות כמו מיקרומדיק. החברה סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 3.2 מיליון שקל וברווח נקי של 2 מיליון שקל. היא סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם הכנסות של 7.4 מיליון שקל ורווח נקי של 5.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully