וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אורכית מזנקת ב-11% בשל לקוח חדש בארה"ב

עומרי כהן

20.12.2005 / 17:23

טבע עולה בכ-1% לאחר שהתממשה אתמול בכ-4%. ווקלטק מטפסת ב-11.3% לאחר זינוק של 114% בשבועיים


בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים קלות. מדד נאסד"ק ומדד דאו ג'ונס עולים ב-0.1% כל אחד. בקרב המניות הישראליות בולטת אורכית בעלייה של 11%, לאחר שהחברה הודיעה על לקוח חדש בארה"ב. טבע עולה ב-0.8% ומתאוששת מנפילה של 4.1% אתמול. ווקלטק מטפסת בעוד 11.3% לאחר שהשלימה אתמול זינוק דו שבועי של 114%.

סקירת טרום מסחר


ירידות חדות במגזר הטכנולוגיה, גררו אמש את מדדי המניות בוול סטריט לירידות. מדד נאסד"ק ירד ב-1.3% והשלים ירידה של 1.9% בארבעה ימים. מדד דאו ג'ונס איבד 0.4% והראלי של דצמבר שוב נראה כמתרחק. גם הנפט הגולמי ירד ב-73 סנט ל-57.33 דולר והשלים ירידה של 6.6% בארבעה ימים.

ביומו השני של המסחר בוול סטריט השבוע, נראה כי המדדים בדרכם להתאושש מעט מהימים האחרונים. נתוני המקרו שעשויים להשפיע על המסחר יפורסמו טרם פתיחתו, ובהם אישורי והתחלות בנייה חדשות, כמו גם מדד המחירים ליצרן, שעשוי לרדת ב-0.3%. גם דו"חות מצד בנק ההשקעות מורגן סטנלי וחברת הנעליים נייק עשויות לדחוף את השווקים מעלה. הנפט ממשיך להיסחר ביציבות, עם עלייה קלה של כחצי אחוז לרמה של 57.6 דולרים לחבית.

בקרב המניות הישראליות, תנסה טבע להתאושש מירידה של כ-4% אמש, על רקע חששות הנוגעות למגזר הגנרי כולו. זאת, לאחר שבית המשפט הפדרלי בארה"ב קבע ביום שישי כי חברת התרופות ההודית רנבקסי לא תוכל לייצר גירסה גנרית לתרופת הליפיטור להפחתת כולסטרול של פייזר.

ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לרשתות קמעוניות, הודיעה הבוקר על שותפות עם חברת Belltech מצ'ילה, המספקת שירותי IT ותקשורת, לשיווק ותמיכה בפתרונות התוכנה של ריטליקס בארגנטינה, צ'ילה ופרו.

בית ההשקעות וויליאם בלייר החל בכיסוי מניית סייפן בהמלצת "תשואת יתר". בבית ההשקעות כי תחום זיכרון הפלאש, ממנו באות כל הכנסות סייפן, צומח בצורה מהירה וכי להערכתם, שוק זה צפוי לצמוח ב-25% לשנה בשנים הקרובות.

דו"ח של דויטשה בנק מאתמול מפרט את מדיניות המיזוגים והרכישות שתאפיין את נייס במבט קדימה. להערכת צוות האנליסטים, ובראשם דן הרוורד, נייס תבצע סדרה של רכישות קטנות בשנתיים שלוש הקרובות, ולאו דווקא רכישה אחת גדולה. "אנחנו רואים רכישה אחת או שתיים בתחום פתרונות הקלטה למוקדי שירות או מוקדי חירום. שוק האבטחה נמצא בשלבים הראשונים שלו והוא מאופיין בשחקנים רבים. אנו מצפיחם שנייס תוביל את תהליך הקונסולידציה בו". נייס ממשיכה להיסקר תחת המלצת "קנייה" במחיר 55 דולר. לעומתו, בית ההשקעות CIBC העלה את מחיר היעד לנייס ב-7 דולרים ל-60 דולר, תוך שהוא מצפה מהחברה לעקוף את תחזיותיו. המחיר החדש מהווה פרמיה של 23% מעל מחיר הנעילה שלה אמש בוול סטריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully