וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי מורגן סטנלי זינקו ב-49% ל-1.79 מיליארד ד'

סוכנויות הידיעות

20.12.2005 / 16:08

מורגן סטנלי היה חתם ני"ע המוביל ברבעון והשני בגודלו במונחים שנתיים

מורגן סטנלי, יועץ המיזוגים והחתם השני בגודלו בעולם, דיווח על צמיחה של 49% ברווח ברבעון הרביעי, בהובלת עלייה בהכנסות בחטיבת בנקאות ההשקעות והמסחר. הרווח הנקי עלה ל-1.79 מיליארד דולר מ-12 מיליארד דולר בתקופה המקבילה לפני שנה. ההכנסות עלו ל-6.96 מיליארד דולר.

מורגן סטנלי מתאושש ממאבק שליטה שהוביל להדחת המנכ"ל לשעבר, פיליפ פרסל. המנכ"ל החדש, ג'ון מק, מעודד את הסוחרים לעשות הימורים גדולים יותר עם הכסף של בנק ההשקעות, ולנסות להשיג נפח עסקים גדול יותר מתעשיית קרנות הגידור הפורחת.

ההכנסות בחטיבת ני"ע המוסדית, הכוללת חיתום של מניות ואג"ח, מכירות ומסחר ויעוץ למיזוגים, עלו ב-47% ל-4.15 מיליארד דולר. מורגן סטנלי טיפס למקום הראשון בקרב חתמי ני"ע ברבעון הנוכחי, מהמקום השלישי בשנה שעברה. הוא סייע בארגון מכירות גלובליות של מניות בהיקף של 15.2 מיליארד דולר, לפי נתונים של בלומברג. במונחים שנתיים, מורגן סטנלי מדורג כחתם השני בגודלו.

מורגן סטנלי דורג במקום השלישי ברבעון ביעוץ למיזוגים שהושלמו, אחרי מריל לינץ' וגולדמן סאקס. למורגן סטנלי יש נתח של 27% מכלל המיזוגים הגלובליים שהוכרזו ב-2005, שהיתה שנת המיזוגים העמוסה ביותר מאז 2000.

גולדמן סאקס, ליהמן ברדרס ובר סטרנס - חברות ני"ע השלישית, הרביעית והחמישית בגודלן במונחי שווי שוק בהתאמה - דיווחו כולן על תוצאותיהן הכספיות בשבוע שעבר. הרווח של גולדמן סאקס עלה ב-37%, הרווח של ליהמן ברדרס עלה ב-41%, ובר סטרנס דיווח על עלייה של 15% ברווח. מריל לינץ' היא חברת ני"ע הגדולה ביותר במונחי שווי שוק, ומורגן סטנלי ממוקמת במקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully