וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי.די.אי טכנולוגיות תספק ארבעה מתקני התפלה במקסיקו ספרד והודו בהיקף כולל של כ-25 מיליון דולר

TheMarker

20.12.2005 / 16:36

בחודש האחרון זכתה החברה גם בשלוש התקנות נוספות בהודו בהיקף של 70 מיליון דולר; בספרד ובמקסיקו מסתכמים החוזים בהיקף של 4.6 מיליון דולר



איי.די.אי טכנולוגיות, שבשליטת כימיקלים לישראל ודלק, חתמה לאחרונה על שלושה חוזים לאספקת שלושה מתקני התפלה לתחנות כוח בספרד ובמקסיקו, בשווי כולל של 4.6 מיליון דולר. מתקני ההתפלה מיועדים לספק את כל צרכי מי-הזינה לדודי תחנות הכוח.



במהלך החודש האחרון זכתה איי.די.אי טכנולוגיות במכרז לאספקת שלושה מתקני התפלה נוספים בשווי כ-70 מיליון דולר לאחד מבתי הזיקוק הגדולים בעולם, במדינת Gujarat אשר במערב הודו. בשבוע האחרון, קיבלה איי.די.אי טכנולוגיות הודעה כי בית הזיקוק בהודו החליט לממש את האופציה שניתנה לו והזמין מתקן התפלה רביעי בשווי כ-20 מיליון דולר. מימוש האופציה העלה את הסכום הכולל לעסקה לכ-90 מיליון דולר ארה"ב.



אבשלום פלבר, מנכ"ל איי. די. אי. טכנולוגיות, מסר כי הזכייה בפרויקטים בספרד ובמקסיקו, בנוסף לזכייה בפרויקט גדול כמו זה בהודו, מהווה עליית מדרגה נוספת עבור החברה, אשר מעמיקה את פעילותה בשוק הבינלאומי ומחזקת מעמדה כאחת החברות המובילות בעולם ביישומי אספקת מים מותפלים איכותיים.



פלבר הוסיף כי, מסתמנת מגמה ברורה של גידול בכמות הפרויקטים להתפלת מים ברחבי העולם, בכל טכנולוגיות ההתפלה, המהווה הזדמנות להרחבת פעילות החברה וחיזוק שליטתה בשווקיה המסורתיים, בצד חדירה לשווקים חדשים המתפתחים בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully