וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיעד מערכות סינון הוסיפה כ-30% בשבועיים וחצי של מסחר ב-AIM

אפרת נוימן

20.12.2005 / 16:56

החברה שבשליטת קיבוץ עמיעד, גייסה בתחילת החודש בלונדון 11.4 מיליון דולר; את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה עם רווח נקי של 2.3 מיליון דולר והכנסות של 33 מיליון דולר



המשקיעים בהנפקות הישראליות האחרונות בלונדון מצליחים, בינתים לפחות, לסמן תשואה חיובית. המחזורים אמנם לא גבוהים במיוחד, אבל המגמה מעודדת: אורפק הוסיפה בתשעה ימי מסחר 2.5%; אנגל מזרח אירופה, שהונפקה לפי שווי מרשים של 165 מיליון דולר, עלתה ב-7% בחמישה ימים; עמיעד מערכות סינון הוסיפה מאז החלה להיסחר בתחילת החודש, כבר 28%.



עמיעד, שבשליטת קיבוץ עמיעד, מייצרת ומשווקת מערכות סינון ומסננים לצנרת השקיה ולחקלאות וכן מסננים לתעשייה, כש-90% ממחזור המכירות של החברה הוא לייצוא. נראה שאחת הסיבות לעליות במניית עמיעד היא התוצאות שהציגה החברה כמה ימים לאחר שהמניה החלה להיסחר. עמיעד דיווחה על עלייה של 18% בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה ל-33 מיליון דולר. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה כמעט הוכפל ל-2.3 מיליון דולר.



בהנפקה גייסה עמיעד לקופתה 11.4 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 45 מיליון דולר. אחרי העליות במניה, נסחרת החברה לפי שווי שוק של 57 מיליון דולר. אחת המרוויחות מהנפקת עמיעד היא גאון אגרו שנסחרת בתל אביב. גאון אגרו מקבוצת גאון אחזקות שבשליטת בני גאון, מכרה בהנפקה מניות תמורת 2.6 מיליון דולר (נטו) וצפויה לרשום רווח הון של 8 מיליון שקל. לאחר ההנפקה מחזיקה גאון אגרו ב-13.1% ממניות עמיעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully