וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השילוח TNT מסיימת את מהלך התרחבותה בישראל

זוהר בלומנקרנץ

20.12.2005 / 16:52

אודי כספי מנכ"ל TNT ישראל: "אסטרטגיית החברה מתמקדת בפיתוח תחום היבוא; אנו צופים כי בשנה הבאה תימשך מגמת הגידול בתחום היבוא; הסניף בישראל הוא אחד מהרווחיים בעולם"



מנכ"ל החברה בארץ, אודי כספי, מסר כי המהלך כלל הגדלת שטח המשרדים ומסוף המטענים באזור התעשיה לוד ל-2,200 מ"ר; גיוס 15 עובדים נוספים; שכירת שטח תפעולי נוסף במסוף ממ"ן - מטענים, שינוע וניטול מטענים בנתב"ג; והגדלת צי הרכב של החברה.

כמו כן החליטה TNT ישראל להשקיע, כחלק ממהלך ההתרחבות, בתחום השירותים המיוחדים. ההתרחבות כוללת טיפול בהובלת חומרים מסוכנים; הובלה בתנאי קירור; ושילוח מוצרים רפואיים לתעשיית הפרמטולוגיה. לצורך כך הקימה החברה תת מחלקה ייעודית, המרכזת את הטיפול בהזמנות היבוא על חשבון המקבל.



כספי: "מהלך ההתרחבות הנוכחי תואם את אסטרטגיית החברה ל-2006 המתמקדת בפיתוח תחום היבוא. אנו צופים כי בשנה הבאה תימשך מגמת הגידול בתחום היבוא לישראל אשר החלה בשלהי 2004. החלטנו בשיתוף עם הנהלת TNT העולמית על מהלך ההתרחבות, לאור העובדה שהסניף בישראל הוא אחד מהרווחיים ביותר בעולם, ביחס לאזור המכירות ולאור אחוזי הצמיחה, העומדים כיום על קצב שנתי של 30%".

TNT החלה פעילותה בישראל ב-1998 ומונה כיום 110 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully