וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית שבבי התקשורת מארוול מרחיבה פעילותה בישראל: תקלוט 70 עובדים חדשים

עינב בן יהודה

21.12.2005 / 10:31

החברה המעסיקה בישראל כ-550 עובדים, תעניק לעובדיה סוני פלייסטשיין (PSP) בשווי של כ-2,000 שקל, הכולל שבב של מארוול



חברת מארוול, המייצרת שבבי תקשורת, מרחיבה פעילותה בישראל ובכוונתה לגייס כ-70 עובדים חדשים. החברה המעסיקה כ-550 עובדים בישראל כוללת את מארוול סמיקונדקטור ישראל (לשעבר גלילאו טכנולוגיה), שנרכשה בתחילת 2001 בעסקת מניות בשווי של כ-2.7 מיליארד דולר; ורדלן תקשורת (לשעבר מקבוצת רד) שנרכשה לפני כשנתיים תמורת כ-150 מיליון דולר. לחברה מרכזי פיתוח ביוקנעם, לוד ותל-אביב בישראל.



החברה מתמקדת בגיוס מהנדסי ASIC/VLSI בתחומים השונים, מהנדסי Layout ומהנדסי תוכנה. אליעז לביא, מנכ"ל מארוול סמיקונדקטור ישראל, אמר כי גיוס עובדים נוספים נעשה במסגרת הרחבת תשתית המו"פ ופיתוח מוצרים חדשים, שיהוו את הדור הבא של שוק תקשורת הנתונים. "מוצרים אלה ימצאו עצמם בעתיד, בין היתר, במוצרי הצריכה לתחום האלקטרוניקה", הוסיף.



כמו כן, החליטה החברה לעניק לכלל עובדיה ברחבי העולם כ-2,500 מכשירי סוני פליסטיישן PSP, הכוללים שבב מתקדם שפיתחה מארוול, המאפשר למערכת להתחבר לרשת Wi-Fi ומאפשר משחקים רבי משתמשים. המתנה כוללת משחקים ועלותה כ-2,000 שקל.



יצרנית שבבי התקשורת דיווחה לאחרונה כי הכנסותיה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו ב-426 מיליון דולר, גידול של 34% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה הכפיל עצמו בהשוואה לתקופה המקבילה ועמד על 93 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully