וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן המניב ישפרו תגייס 150 מיליון שקל באג"ח למוסדיים

שרון שפורר

21.12.2005 / 11:20

ב-74 מיליון מהתמורה, תרכוש החברה 50% מנכס מקרקעין בנס ציונה יחד עם כלל ביטוח; שקל יוסף פריבון: "בכוונתו להשתמש ביתרת התמורה מהגיוס בשלושה פרויקטים נוספים"



דירקטוריון חברת הנדל"ן המניב , אישר אמש להנהלת החברה, לבחון גיוס הון בדרך של הנפקה פרטית של סדרת אג"ח לגופים מוסדיים, בהיקף של עד 150 מיליון שקל. החברה תשקול את רישומן של איגרות החוב למסחר בבורסה לני"ע בתל אביב.



ישפרו, שהיא החברה הבת של נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי, הודיעה הבוקר גם על רכישת זכויות במתחם מקרקעין בנס ציונה ומרכז מסחרי הבנוי על הקרקע, ביחד עם חברת כלל ביטוח, בכ-148 מיליון שקל. חלקה של ישפרו עומד על כ-74 מיליון שקל.



לא קשה לנחש מהיכן תממן ישפרו את הרכישה של המקרקעין בנס ציונה. מנכ"ל החברה יוסף פריבון מספר כי בסכום שיוותר מהגיוס - 76 מיליון שקל - מתכוונת ישפרו לעשות שימוש במספר פרויקטים קיימים. בין הפרויקטים, פרויקט חדש במודיעין, שהושכר ברובו לחברת שופרסל, גם היא מקבוצת אי.די.בי; הקמת בתי קולנוע במודיעין, הנמצאת לקראת סיום; והקמת מרכז מסחרי בצמוד לבית החולים הדסה עין כרם - גם הוא לקראת סיום.



פריבון אומר שקיימים פרויקטים נוספים בצנרת של ישפרו, שיסייעו לצמיחת החברה. פרויטקים אלו מתוכננים כבר לשנת 2006.



ישפרו חתמה את שלושת הרבעונים הראשונים של 2005 עם רווח של 6.2 מיליון שקל, לעומת 7.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ו-10.7 מיליון שקל בכל שנת 2004. הכנסות תשעת החודשים הראשונים של השנה הגיעו לגובה של 26.7 מיליון שקל - גידול קל לעומת 26 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2004. נכון לתום הרבעון השלישי של השנה, ישפרו מחזיקה בכ-135 אלף מ"ר שטחים מניבים, הממוקמים בנתניה, תל אביב, מודיעין, חולון, באר טוביה, יבנה באר שבע וקריית גת. שיעורי התפוסה בשטחיה המושכרים עומדים על 91%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully