וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של אוטו סנטר בגובה 1.5 מיליון דולר

איילה צורף

21.12.2005 / 11:25

בכך מעמיק מקאן אריקסון את אחיזתו בתקציבי הפרסום של קבוצת מאיר, בעלת רשת אוטו סנטר, שכן המשרד מטפל גם בתקציב הפרסום של הונדה



משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של אוטו סנטר. אוטו סנטר, העוסקת במכירה וקנייה של מכוניות משומשות, תקצה 1.5 מיליון דולר לפרסום בשנה הקרובה, כך אמר מנכ"ל הרשת, חיים משען. בכך מעמיק מקאן אריקסון את אחיזתו בתקציבי הפרסום של קבוצת מאיר, לה שייכת רשת אוטו סנטר, שכן המשרד מטפל גם בתקציב הפרסום של הונדה.

עד כה טופל התקציב בידי גיתם BBDO. לדברי משען, משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב הם פובליסיס-אריאלי, אליקים-רגב, נפתלי-אברהם ונחמני-צפריר.



משען הצטרף לפני כחצי שנה לקבוצת מאיר, לאחר שמונה שנים כמנכ"ל רשת מוצרי התינוקות שילב.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השקיעה אוטו סנטר כ-3 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון בשנים האחרונות (המחירים בפועל נמוכים בכ-70%-60%), בהן היה תקציב הפרסום שלה מנוהל אצל גיתם.

בראיון שנתן ל-TheMarker לפני מספר שבועות אמר משען, כי בכוונתו להרחיב את פריסת הסניפים של אוטו סנטר ברחבי הארץ ולהתבסס כרשת המובילה את ענף רכבי יד שנייה.



רשת אוטו סנטר מקבוצת מאיר, יבואנית וולוו הונדה ויגואר, הוקמה בשנת 2000. "המטרה שלנו היא להגיע לנתח דו-ספרתי משוק הרכבים המשומשים העסקי", אמר משען. החברה מוכרת כיום בין 2,500 ל-3,500 מכוניות מדי שנה, והיקף הפעילות השנתי שלה נע כיום בין 190 ל-270 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully