וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תה"ל מקבוצת קרדן חתמה חוזים חדשים לשיקום מערכות מים וביוב ברומניה בהיקף של כ-30 מיליון דולר

שרון קדמי

21.12.2005 / 12:45

החוזים מתווספים לפעילות הקיימת של תה"ל ברומניה, שמבצעת פרויקטי תשתית בשווי של מעל 320 מ' ד'; מנכ"ל תה"ל: החברה מסתייעת בקשרי העבודה של קרדן עם גופים פיננסים בינ"ל המובילים בתחומם



חברת תה"ל מקבוצת חתמה שני חוזים חדשים ברומניה לשיקום מערכות מים וביוב, בהיקף של כ- 30 מיליון דולר. הפרויקט הראשון שהיקפו כ-11 מיליון דולר במימון הבנק האירופי לשיקום ופיתוח EBRD במסגרת תוכנית SAMTID של האיחוד האירופי, הוא פרויקט שיקום מערכת המים בשש ערים במחוז ARAD ברומניה הצפוי להימשך כ-18 חודשים. הפרויקט השני שהיקפו כ-19 מיליון דולר במימון תוכנית ISPA של האיחוד האירופי, הוא פרויקט של שיקום והרחבה של רשת המים והביוב בעיר ברשוב ברומניה. הפרויקט כולל תכנון, אספקה וביצוע, וצפוי להתבצע במשך 36 חודשים. חוזים אלה מתווספים לפעילות הקיימת של תה"ל ברומניה, אשר מבצעת פרויקטי תשתית בשווי של מעל 320 מיליון דולר.



לדברי מנכ"ל תה"ל, נחמן צבר: "זכיות אלה הן חלק ממגמת הרחבת הפעילות של החברה במזרח אירופה בכלל וברומניה בפרט. פעילותה של תה"ל משתלבת בפעילות הבינלאומית של קבוצת קרדן ובאסטרטגיה העסקית של הקבוצה, ומסתייעת בקשרי העבודה של קבוצת קרדן עם גופים פיננסים בינלאומיים המובילים בתחומם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully