וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלרג תבצע עבודות מינהור במחלף לה-גוורדיה בהיקף של 61 מיליון שקל

שרון קדמי

21.12.2005 / 12:52

מטרת הפרויקט היא להקטין את עומס התנועה בצומת לה גוורדיה - המסגר, באמצעות מנהרה תת קרקעית בקטע שבין רחוב הרכבת ועד החיבור לנתיבי איילון; משך ביצוע הפרויקט הוא כ-8 חודשים



חברת מלרג זכתה במכרז של חברת נתיבי איילון לביצוע עבודות מינהור וסלילה במסגרת פרויקט מחלף לה-גוורדיה, בהיקף כולל של כ-61 מיליון שקל. מטרת הפרויקט היא להקטין את עומס התנועה בצומת לה גוורדיה - המסגר, באמצעות מנהרה תת קרקעית בקטע שבין רחוב הרכבת ועד החיבור לנתיבי איילון. משך ביצוע הפרויקט הוא כ-8 חודשים.



פרויקט מחלף לה-גוורדיה כולל ביצוע הפרדה מפלסית בצומת הרחובות לה-גוורדיה, הרכבת, המסגר והחרש. במסגרת הפרויקט ישוקע קטע הכביש שמתחיל ברחוב לה-גוורדיה, בצומת המערבי של המחלף, ומסתיים ברחוב הרכבת. עלות הפרויקט כולו מוערכת ב-150 מיליון שקל.



מחלף לה-גוורדיה והמתחם הסובב אותו ממוקמים על ציר הכניסות הדרומיות לתל אביב ומשמשים כ-100 אלף כלי רכב ביממה. עם סיום העבודות, ב-2007, תתאפשר במתחם זרימת תנועה חופשית. לבאים מרחוב הרכבת תתאפשר יציאה ישירה מהשיקוע לאיילון דרום ללא עצירה בצומת. בנוסף תיפתח לתנועה פנייה חדשה מרחוב החרש לרחוב הרכבת. הפנייה ימינה מרחוב החרש ללה-גוורדיה (מדרום למזרח) תשופר אף היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully