וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיתום יתר של פי 25% בשלב המוסדי בהנפקה של חלל; מתכוונת לגייס 80 מיליון שקל

ערן גבאי

21.12.2005 / 13:07

הגיוס נועד לבניית הלווין עמוס 3, שעלותו כ-170 מיליון דולר; עמוס 3 מיועד להחליף את הלוויין עמוס 1 ולהימסר לחברה בדצמבר 2007



חברת חלל תקשורת, המספקת שירותי תקשורת לוויינים, סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה - בחיתום יתר של פי 25% ובמחיר המינימום בהקצאה חלקית של 59%. חלל מבקשת לגייס מהציבור 80 מיליון שקל באמצעות אג"ח להמרה ואופציות למניות. החתמים בהנפקה הם אייפקס כלל פיננסים, לאומי ושות', אקסלנס ולידר. החברה התכוונה במקור לגייס כ-370 מיליון שקל.



הגיוס נועד לבניית הלווין עמוס 3, שעלותו כ-170 מיליון דולר, לאחר שחלל חתמה בספטמבר על הסכם עם התעשיה האווירית לבניית הלוויין. הלוויין עמוס 3 מיועד להחליף את הלוויין עמוס 1 ולספק שירות ביחד עם עמוס 2 ללקוחות החברה. הלוויין אמור להימסר לחברה בדצמבר 2007.



חלל השלימה באחרונה הנפקה של מניות ואיגרות חוב להמרה בהיקף של כ-158 מיליון שקל, גיוס שהיה השלב הראשון בגיוס ההון לרכישת הלוויין עמוס 3.



בחלל מוסרים כי החברה תמשיך להתמקד בביצוע האסטרטגיה שלה - הצבת לוויינים ומימונם באמצעות כספים שגויסו בעבר, התחיבויות של גורמים חיצוניים וכן ההנפקה הנוכחית.



חלל תקשורת מספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות הלוויינים עמוס 1 ועמוס 2, המספקים שירותי שידור ותקשורת באירופה, במזה"ת ובחוף המזרחי של ארה"ב.



ארבעת בעלי העניין בחלל מחזיקים כ-81% ממניות החברה בחלקים שווים, ועליהם נמנים יורוקום אחזקות; מ.מ לוויינות ותקשורת - שרכשה את חלקה של מר; החברה הכללית לשירותי לוויין; והתעשייה האווירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully