וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת החוק לעצמאות המועצה לצרכנות והגדלת תקציבה - לקריאה ראשונה

נופר סיני

21.12.2005 / 14:14

ועדת הכלכלה אישרה אתמול לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ח"כ רומן ברונפמן המבטיחה את עצמאות המועצה לצרכנות, ומגדילה את תקציבה



ועדת הכלכלה אישרה אתמול לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ח"כ רומן ברונפמן המבטיחה את עצמאות המועצה לצרכנות, ומגדילה את תקציבה. ההצעה תעלה מחר להצבעה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת וצפויה לזכות לרוב בתמיכת הממשלה. ברונפמן מעריך כי לאחר פיזורה של הכנסת הנוכחית יחול על הצעת החוק דין רציפות, כלומר תהליך החקיקה ימשיך לכנסת הבאה.בהצעת החוק הוכנס שינוי בעניין תקציב המועצה לצרכנות.



ההצעה מקורית הציעה לחשב את תקציב המועצה לפי חישוב של שקל לאזרח בשנה. לאחר התנגדות משרד האוצר לצורת החישוב הזו, הוחלט בוועדת הכלכלה להיענות בחיוב לנוסחה חדשה וחלופית שגובשה בעקבות הסכם בין מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, וסגן הממונה על התקציבים באוצר במשרד האוצר אמיר לוי. הנוסחה המוצעת קובעת את תקציב המועצה לצרכנות ל-5 השנים הקרובות - כך שהוא יועלה בהדרגה ויתייצב על סכום של 6 מיליון שקל לשנה (כיום תקציב המועצה לצרכנות הוא כ-2.8 מ' ש' בשנה). כך למשל תקציב 2006 יורכב מ-2 מ' ש' מהתמ"ת ו-2 מ' ש' מהאוצר. תקציב 2007 יורכב מ-2.5 מ' ש' מהתמ"ת ו-2.5 מ' ש' מהאוצר - כך עד שיתייצב על תקציב של 6 מיליון שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully