וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סייבר ארק הישראלית זכתה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם יבמ העולמית

גליה ימיני

21.12.2005 / 14:21

המעמד החדש יאפשר לסייבר ארק למכור את מוצרי התוכנה שלה דרך מערך המכירות הגלובלי של יבמ; כך תמכור ותספק פיתרונות תוכנה לבנקים ולגופים נוספים בתחום השירותים הפיננסים



חברת סייבר ארק הישראלית זכתה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם יבמ העולמית. המעמד החדש יאפשר לסייבר ארק למכור את מוצרי התוכנה שלה דרך מערך המכירות הגלובלי של יבמ, על מנת למכור ולספק פיתרונות תוכנה לבנקים ולגופים נוספים בתחום השירותים הפיננסים.



סייבר ארק פיתחה את טכנולוגיית חדר הכספות (Vaulting), המשמשת הן לבידוד מידע רגיש ברשת הארגונית והן לקליטה ולהפצה של קבצים בצורה מאובטחת בין הארגון לשותפיו העסקיים. מוצרי החברה מותקנים בכל הבנקים הגדולים בישראל, בחברות אשראי ובמאות בנקים ברחבי העולם.



עדיין לא ברור מה יהיה היקף ההכנסות הצפוי לסייבר ארק משיתוף הפעולה. ביול דנקן, בכיר ביבמ העולמית, הסביר כי הבנקים מחפשים באופן קבוע פתרונות אבטחת מידע המסוגלים להביא לשילוב יעיל יותר בין התהליכים העסקיים של הבנקים לבין מערכות המחשב התומכות בהם. פתרונות כאלו מאפשרים לבנק להגיב במהירות לתנאי השוק המשתנים, ולספק שירותים על פי דרישה ללקוחות. "יבמ וסייבר ארק מחויבות לספק את צרכי האבטחה של המוסדות הבנקאיים בעולם. שילוב הכלים הגמישים והפתוחים של יבמ עם פתרונות האבטחה של סייבר ארק יכול לתת פיתרונות טובים ללקוחות הפיננסיים", אמר דנקן.



שיתוף הפעולה בין סייבר-ארק ליבמ נולד באמצעות היחידה לטכנולוגיות גלובליות (GTU), אותה מפעילה יבמ בישראל כדי ליצור קשר בין סטארט אפים ישראלים וכוח השיווק של יבמ העולמית.
סייבר-ארק נוסדה על ידי אלון כהן ואודי מוקדי. לחברה 60 עובדים ומשרדים בבוסטון ובפתח תקווה. בין לקוחותיה של סייבר-ארק נמנים למעלה מ-80 מהארגונים הגדולים בעולם, כולל הבנקים צ'ייס-מנהטן, וולס פרגו, ו-ABN AMRO, חברות תעשייתיות כמו ג'ילט, בריטיש אירוספייס, דורסל ודו-פונט, גופי ממשל אמריקאים כמו בתי המשפט, משרד הפנים ומשרד הבריאות. מערכות החברה מותקנות בכ-50 גופים גדולים בישראל, כולל בחברות האשראי ובבנקים הגדולים כמו גם במשרדי ממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully