וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלמקס מחדשת את הרומן עם אלווריון: הזמינה ציוד תקשורת אלחוטי לאינטרנט מהיר ב-7 מיליון דולר

עומרי כהן

21.12.2005 / 14:38

מפעילת התקשורת ממקסיקו סיפקה חלק ניכר מצמיחת אלווריון בשנתיים הקודמות; היקף ההזמנה עשוי לגדול ל-15 מיליון דולר; גם חברת תקשורת מטקסס פרשה מערכות של אלווריון



הזמנה משמעותית . החברה דיווחה היום, כי קיבלה מאחת מלקוחותיה הגדולות, מפעילת תקשורת מאמריקה הלטינית, הזמנה ראשונית בהיקף של 7 מיליון דולר, במסגרת הסכם כולל לרכישת מערכות להעברה אלחוטית של אינטרנט מהיר. ההזמנה כוללת את מערכות החברה החדשות מסוג BreezeMAX, התומכות בטכנולוגיית ה-WiMax המתקדמת, וכן מערכות ותיקות יותר לתקשורת אלחוטית בפס רחב מסוג eMGW.



אלווריון לא פירסמה את שמה של הלקוחה, אך מדובר ככל הנראה במפעילת הטלקום המקסיקנית, טלמקס, שסיפקה חלק ניכר מהכנסותיה של החברה הישראלית ב-2003 וב-2004. ההזמנות יסופקו במהלך 2006 וההיקף עשוי אף לגדול עד 15 מיליון דולר. צביקה פרידמן, מנכ"ל אלווריון, ציין, כי הוא שבע רצון מהעובדה שלקוח חשוב זה ממשיך להביע אמון במוצריה של אלווריון.



בנוסף, פירסמה היום אלווריון, כי חברת ריופלקס וויירלס מטקסס, המספקת שירותי אינטרנט אלחוטי בפס רחב ללקוחות עסקיים, השתמשה במערכת ה-BreezeACCESS של החברה הישראלית ברשת אלחוטית אשר נפרשה על שטח של 5,000 מיילים רבועים ברחבי המדינה.



לאחר צמיחה של עשרות אחוזים בהכנסות בשנתיים הקודמות, סבלה השנה אלווריון מתקופת מעבר בשוק, מטכנולוגיות ותיקות לטכנולוגיות מתקדמות יותר, ובתשעת החודשים הראשונים של 2005 גדלו מכירותיה ב-2.5 בלבד ל-149.2 מיליון דולר. במקביל, גדלו באותה התקופה הוצאות התפעול של החברה ב-35.5% והעבירו את אלווריון להפסד נקי של 8.7 מיליון דולר.



לחלק גדול מההכנסות אשתקד, היתה אחראית טלמקס המקסיקנית, מה שמהווה אולי סמן ראשון לחזרת מגמת הצמיחה אצל יצרנית ציוד התקשורת האלחוטי מתלאביב. מניית אלווריון נסחרה אתמול בנאסד"ק במחיר של 8.6 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-506 מיליון דולר. בתגובה להודעות, עלתה היום מניית אלווריון ב-2.2% במסחר בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully