וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזארטי הישראלית שנסחרת בגרמניה ונורווגיה רוכשת חברה שוודית תמורת 23 מיליון דולר

אפרת נוימן

21.12.2005 / 14:47

העסקה - בהחלפת מניות; ב-9 החודשים הראשונים של השנה רשמה ויזארטי הכנסות של 27.1 מ' ד' ורווח נקי של 4 מ' ד'; מתחילת השנה הוסיפה ויזארטי 80% לשווי שוק של 140 מ' ד'



חברת ויזארטי הישראלית, שנסחרת בגרמניה ונורווגיה, הודיעה היום על רכישה של חברה שוודית בשם Ardendo. ויזארטי חתמה על הסכם כוונות לרכישת 100% מהחברה השוודית בעסקה של החלפת מניות, בהיקף של 23 מיליון דולר.



ויזראטי עוסקת בפיתוח אולפני שידור וירטואליים ופלטפורמות גרפיות לרשתות שידור. ארדנדו, שהוקמה ב-1997, היא חברת תוכנה פרטית, שסיימה את 12 החודשים שקדמו ליוני 2005 עם הכנסות של 5.5 מיליון דולר, ורווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות - של 1.1 מיליון דולר.



עפרה בראון, סמנכ"לית הכספים של ויזארטי, מסבירה כי הטכנולוגיה שפיתחה ארדנדו מאפשרת לתחנות שידור להביא את האינפורמציה שבארכיב לשידור בזמן אמת. "באמצעות הטכנולוגיה של ארדנדו אנחנו מביאים לתחנות שידור חבילה שלמה שמשלימה את כל הקשת לעריכה ולשידור", הוסיפה בראון.



את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה ויזארטי עם הכנסות שיא של 27.1 מיליון דולר ורווח נקי של 4 מיליון דולר. המשקיעים יכולים לרשום "וי" על תשואה שנתית של 80% שהביאה את החברה לשווי שוק של 140 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully