וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דויטשה בנק יוזף אקרמן יועמד למשפט חוזר בגין הפרת אמונים לאחר שזוכה בשנה שעברה

TheMarker

21.12.2005 / 14:48

המשפט החוזר עשוי להוביל להתפטרותו של אקרמן מראשות הבנק; דויטשה בנק החל להתכונן לאפשרות זו ולדון ביורש מתוך הבנק, לדברי בכירים לעיתון "פייננשל טיימס"



מנכ"ל דויטשה בנק יוזף אקרמן, וחמישה בכירים אחרים בבנק, יעמדו בפני משפט חוזר בגין הפרת אמונים בעסקת המכירה של מפעילת הסלולר הגרמנית מאנסמן לוודאפון. אקרמן, שזוכה בשנה שעברה, הפסיד עתה בערעור שהגישה התביעה בגין הענקת בונוסים לבכירי מאנסמן. ייתכן כי אקרמן ייאלץ לפרוש מתפקידו אם יעמוד בפני משפט מתמשך, ובדויטשה בנק כבר החלו להתכונן לאפשרות זו - כך דיווח העיתון "פייננשל טיימס".



דויטשה בנק, לפי העיתון, החל לדון בתוכנית ירושה פנימית. בכירים בבנק אמרו ל"טיימס" כי ריינר נסקה, ראש מחלקת הבנקאות הקמעונית של הבנק, מסתמן כיורשו של אקרמן. עם זאת, הבכירים גם אמרו כי מקומו של אקרמן בבנק מובטח.

במשפט הואשמו שלושה דירקטורים לשעבר במאנסמן, בכללם יו"ר הדירקטוריון אקרמן, כי שיכנעו את הנהלת המפעילה הסלולרית הגרמנית להימכר לוודאפון הבריטית ב-154 מיליארד יורו ב-2000 - בתמורה לבונוסים בסך 57 מיליון יורו, על חשבון בעלי המניות. שני נאשמים אחרים, ובהם המנכ"ל לשעבר אסר, הואשמו בשיתוף פעולה וסיוע להפרת אמונם של בעלי המניות. כולם הכחישו כי פעלו לא כשורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully