וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת היבלום-ארדיטי: לערוך שימוע על מכרז הקרקע ברמת אביב החדשה

אריק מירובסקי

21.12.2005 / 15:32

הקבוצה מאיימת לעתור לבית משפט כנגד מינהל מקרקעי ישראל, באם לא יקויים לה הליך שימוע, שבו תשמיע עמדתה בנוגע לפסילת זכייתה במכרז המיליונים ברמת אביב



קבוצת היבלום-ארדיטי, שמייצגת קבוצת רכישה של 25 איש, שזכייתה במכרז מינהל מקרקעי ישראל על קרקע ברמת אביב ג' החדשה נפסלה, דורשת לערוך לה שימוע ולעכב כל התקשרות עם חברי הקבוצה שזכתה במקומה.



מדובר בהמשך הסערה שנמשכת סביב המגרש בן 1.9 הדונמים ברחוב עמיחי פאגלין. חלקה הראשון היה נוכח הצעות המחירים הגבוהות שהתקבלו עליו, שבשיאן הציעה קבוצת היבלום-ארדיטי סכום של 218 אלף דולר ליחידת דיור, ובסך הכל - 22.1 מיליון שקל לא כולל מע"מ. הקבוצה שהגיעה שנייה, בראשות עו"ד יצחק חג'ג', הגישה הצעה נמוכה אך במעט - 217 אלף דולר ליחידת דיור, ובסך הכל - 21.975 מיליון שקל לא כולל מע"מ.



לאחר זכיית קבוצת היבלום-ארדיטי במכרז לפני כחודש, טען עו"ד חג'ג' כי בהצעה הזוכה נפלו ליקויים שונים. ועדת המכרזים של המינהל דנה בערעור וקבעה, כי בהצעה נפל פגם בכתב הערבות, ועל כן החליטה לפסול את הזכייה ולהעיר אותה לקבוצת חג'ג'.



באמצעות עורכי הדין דורון תמיר ואורן רוט ממשרד יגאל ארנון, הודיעה קבוצת היבלום-ארדיטי כי היא דורשת מוועדת המכרזים לערוך לה שימוע בעל פה, ועד אז לעכב את כל הליכי התקשרות עם קבוצת חג'ג'.



במכתב שכתבו עורכי הדין ליו"ר ועדת המכרזים של המינהל, עו"ד רונן כהן שור, נכתב כי הקבוצה דוחה מכל וכל את ההחלטה לפסול את זכייתה במכרז וכי נפלו בה פגמים. בין היתר נכתב, כי הערבות שנתנה הקבוצה ממילא מומשה, ועל כן כל הטענות על הפגמים שנפלו בה הינן תיאורטיות בלבד. עוד נטען במכתב, כי דווקא בנוסח הערבות של קבוצת חג'ג' נפלו פגמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully