וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעול משקיעה 6 מיליון שקלים בפטנט חדש - בצק ירקות

סיון קלינגבייל

21.12.2005 / 15:55

טבעול משיקה סדרת מאפי ירקות, המבוססת על בצק שעשוי מ-50% ירקות; הבצק הינו פיתוח בלעדי של מעבדות המו"פ של טבעול ונרשם עליו פטנט בארץ ובעולם



סיון קלינגבייל ונופר סיני



טבעול משיקה סדרת מאפי ירקות, המבוססת על בצק שעשוי מ-50% ירקות. בצק הירקות הינו פיתוח בלעדי של מעבדות המו"פ של טבעול ונרשם עליו פטנט בארץ ובעולם. הטכנולוגיה פותחה במשך יותר משנתיים ובפיתוחה הושקעו יותר מ-6 מיליון שקלים. עמרי לוטן, מנכ"ל טבעול, אומר כי הפיתוח החדש עתיד לתרום להגדלת מכירות החברה ב-50% בשנים הקרובות. היקף המכירות השנתי של טבעול נאמד בכ-270 מיליון שקל, כ-55% מהם נובעים מיצוא.



על בסיס הפטנט יפותחו בעתיד מאפים שונים. ייחודם של המאפים הוא בכך שהם גם עשויים מבצק העשוי מ-50% ירקות, ומסייעים למעשה להפחתה משמעותית בכמות הקמח והשומן הנמצאים במאפים רגילים.



בטבעול ינסו למנף את התדמית של המותג טבעול, הנתפס כבריא, בכדי להביא אליהם את חובבי הבצק והמאפים, המעוניינים לאכול מוצרים בריאים.



עמרי לוטן, מנכ"ל טבעול, מסר: "היכולות הטכנולוגיות של טבעול חיברו לראשונה את עולם הבצק עם עולם הירקות ואיפשרו ייצור בצק שמחציתו עשויה מירקות. יכולות טכנולוגיות אלו מאפשרות לטבעול לספק לצרכנים מאפים מזינים בעלי ערך קלורי נמוך יחסית, ומהוות בסיס לפיתוחים מגוונים נוספים בעולם המאפה בארץ ובחו"ל".



עינת יוזנט-רביד, סמנכ"לית השיווק, מסרה כי להערכתה, היכולת החדשה של טבעול - ובעקבותיה המוצרים שיפותחו - תוביל להעלאת היקף המכירות של החברה ואף לעלייה בנתח השוק. זאת, מכיוון שמדובר על צריכת המוצרים בסיטואציות צריכה נוספות מאלו שטבעול נמצאת בהן היום.



הפיתוח האחרון של טבעול - מוצרים המיועדים לתינוקות - נכשל, ובאחרונה התחילה החברה בתהליך של הוצאתו מהמרכולים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully