וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינצ'בסקי עושה סדר ברכבת: שלושה סמנכ"לים יסיימו את תפקידם

שרון קדמי

21.12.2005 / 16:00

כך נודע ל-TheMarker; מדובר במהלך דרמטי של המנכ"ל הנכנס, עופר לינצ'בסקי, להחלפת ההנהלה הבכירה, שגובה על ידי הדירקטוריון; חילופי גברי אלה מצטרפים לעזיבתו של מנהל אגף התנועה ברכבת



הנהלת הרכבת החדשה בראשותו של המנכ"ל הנכנס, עופר לינצ'בסקי, החלה בהליך חילפי הנהלת החברה. שלושה סמנכ"לים ברכבת ישראל יועברו בקרוב מתפקידם, כאשר שניים מהם יסיימו את עבודתם ברכבת ישראל, כך נודע ל-TheMarker.



סמנכ"ל חטיבת ציוד נייד, דודו גבאי יסיים את תפקידו. גבאי נחשב לאיש מקצוע מעולה ועל פי הערכות הוא מסיים את תפקידו לאחר שהגיע למסקנה שמיצה את התפקיד. סמנכ"ל השיווק, אבי חפץ יסיים אך הוא את תפקידו וכל מערך הפרסום והשיווק שהוא עמד בראשו יפוצל. תחום השיווק והפרסום יהפוף לאגף חטיבת הנוסעים, ואילו תחומי הדוברות וההסברה יועברו לפעול תחת לינצ'סקי עצמו.



סמנכ"ל הנוסעים, מיכאל רייף, שמונה בזמן שהיה פעיל בתנועת ישראל ביתנו בתקופת כהונתו של אביגדור ליברמן כשר תחבורה, ימונה למנהל פרויקט החשמול. רייף, מהנדס חשמל בהכשרתו, נחשב למוערך מאוד ועל כן הוחלט להציבו בראש הפרויקט - אחד החשובים של רכבת ישראל במסגרת תוכנית החומש.



מדובר במהלך דרמטי של החלפת הנהלת הרכבת הבכירה, שגובה על ידי הדירקטוריון והעומד בראשו, משה ליאון. חילופי גברי אלה מצטרפים לעזיבתו של מנהל אגף התנועה ברכבת ישראל, צביקה זילברשמיט, שיסיים אף הוא את תפקידו. זאת, על רקע מחלוקת עם הנהלת הרכבת בנוגע למינויו של הפקד הראשי ברכבת, האחראי על תפעול מערך התנועה ומתן פתרונות מיידיים לאירועים בשטח, בדומה למגדל פיקוח בשדה תעופה, וכן בנוגע למינויו של אמרי שביט לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הרכבת, תפקיד אליו ייכנס בראשית החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully