וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על ההגבלים העסקיים הנחתה את נאמן ארקיע להשלים עד סוף החודש מכירת אחזקותיה של כנפיים בחברה

זוהר בלומנקרנץ

21.12.2005 / 16:15

ההנחיה נמסרה בעקבות פגישה שקיימה קן עם נציגי ועד עובדי ארקיע, שעתרו לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד התנהלותו של ברנדס בעסקת המכירה המתעכבת



הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, הינחתה היום את נאמן ארקיע, עו"ד חנינא ברנדס, להשלים עד סוף החודש את מכירת אחזקותיה של כנפיים בארקיע. ההנחיה נמסרה בעקבות פגישה שקיימה קן עם נציגי ועד עובדי ארקיע, שעתרו לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד התנהלותו של ברנדס בעסקת המכירה המתעכבת.



ברנדס, ממשרד עו"ד נשיץ, ברנדס ושות', מונה באוקטובר השנה כנאמן מטעם הממונה לשעבר על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, למכירת ארקיע ויתר פעילות התעופה של כנפיים. הממונה הינחתה את ברנדס "להשלים את הליך המכירה במהרה על מנת לאפשר לחברה להיכנס למסלול עבודה סדיר, ולהיערך לשינויים בענף התעופה בארץ ובעולם".



בפגישה עם נציגי ועד עובדי ארקיע, הדגישה קן, כי היא רואה "חשיבות במכירה מהירה של ארקיע לאור הצורך בחזרה לפעילות סדורה של החברה". קן ביקשה מנציגי העובדים, "לסייע לנאמן בסיום מהיר של תהליך המכירה על מנת להבטיח המשך עבודה סדירה ושוטפת של ארקיע ושמירת מקומה כגורם תחרותי משמעותי בתחום הטיסות".



בשיחה עם יו"ר מועצת המנהלים של ארקיע, רפי הר-לב, שמונה ע"י הנאמן, ביקשה קן, כי יפעל להמשך הפעילות הסדירה בארקיע כדי לאפשר את סיום תהליך המכירה.

במסגרת אישור המיזוג בין כנפיים ואל על החליט הממונה דאז, דרור שטרום, כי המיזוג כפוף למספר תנאים, שהמרכזי בהם הוא "חובת מכירה" - כנפיים חויבה למכור את פעילות התעופה שלה לידי צד שלישי בלתי תלוי שיאושר על ידי הממונה כיחידה אחת כוללת ועסק חי.



בקשתם של אל על וכנפיים לבטל או לדחות את חובת המכירה במסגרת הליכי ערר שהגישו, נדחו על ידי בית הדין להגבלים עסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully