וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה מבקשת להגדיל ב-18%-15% את היצע המושבים בקו פרנקפורט-נתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

21.12.2005 / 17:35

כך נודע ל-TheMarker; בסוף מארס 2006, תסתיים תקופת ההקפאה של היצע המושבים שהוטל על חברת התעופה הגרמנית כחלק מפשרה בבג"ץ; האישור למהלך תלוי בהחלטת הרשויות בישראל ובגרמניה



חברת התעופה לופטהנזה מבקשת להגדיל ב-18%-15% את היצע המושבים בקו פרנקפורט-נתב"ג, בלוח טיסות אביב-קיץ 2006. כך נודע היום ל-TheMarker. בסוף מארס 2006, תסתיים תקופת ההקפאה של היצע המושבים שהוטל על חברת התעופה הגרמנית כחלק מפשרה בבג"ץ. לופטהנזה עתרה לבג"ץ נגד דרישת מנהל התעופה האזרחית של ישראל, כי תקצץ במספר מושביה בטיסות מגרמניה.

על פי התוכנית החדשה, תחליף לופטהנזה את המטוס מדגם איירבוס A-340 בטיסות הבוקר שלה, למטוס גדול יותר מדגם איירבוס A-340-600, הנחשב למטוס הפעיל הארוך ביותר מסוגו.



מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עופר קיש, ציין כי מדובר בתוספת של 240 מושבים לכל טיסה, הלוך ושוב. החברה תמשיך להפעיל בטיסות אחר הצהריים, מטוס רחב גוף מדגם בואינג 747. לדברי קיש, המטוס החדש התפנה מקו תעופה אחר לדרום אמריקה.



אישור הגדלת היצע המושבים של החברה תלוי בתוצאות שיחות התעופה בין רשויות התעופה של ישראל וגרמניה שצפויות להתקיים בקרוב. מינהל התעופה הגרמני כבר פנה לרשות התעופה האזרחית של ישראל בבקשה לקיים את המפגש, לקראת הפעלתו של לוח טיסות אביב-קיץ החדש מאפריל 2006.



לופטהזה הגרמנית מפעילה 14 טיסות לשבוע בקו פרנקפורט-נתב"ג. החברה מפעילה שתי טיסות ביום - אחת לפנות בוקר והשניה אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully