וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הלבנת ההון ודרישת הרגולטורים האמריקנים: מינה דיסקונט את הסמנכ"ל ראובן שפיגל לדירקטור בדיסקונט נ"י

רם דגן

21.12.2005 / 18:04

שפיגל יסייע לחברת הבת בניו יורק לתקן את הליקויים שנמצאו במסגרת בדיקת מחלקת הבנקים של מדינת ניו יורק, וזאת במקביל לתפקידו כראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט



בנק דיסקונט מינה היום את ראובן שפיגל, סמנכ"ל בכיר בבנק, כדירקטור בחברת הבת של בנק דיסקונט בניו יורק (Israel Discount Bank of New York).



שפיגל יסייע לחברה הבת בניו יורק לתקן הליקויים שנמצאו במסגרת הבדיקה של מחלקת הבנקים של מדינת ניו יורק, וזאת במקביל לתפקידו כראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט.



ההחלטה התקבלה כחלק מהסיכום שאליו הגיע דיסקונט עם התובע הכללי של ארה"ב, בפרשת הלבנת ההון שנחשפה לאחרונה בדיסקונט ניו יורק.



בסוף השבוע האחרון הגיעה הנהלת דיסקונט להסכם אזרחי עם הרשויות האמריקאיות, לפיו ישלם הבנק קנס שיגיע עד לכ-25 מיליון דולר. כמו כן, התחייב הבנק לבצע שינויים על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד.



בעקבות ההסכם אליו הגיעו הצדדים, התאפשר קבלת אישור השליטה לקבוצת הבעלים החדשה של דיסקונט - קבוצת ברונפמן מהפיקוח על הבנקים בארה"ב, כך שלמעשה בשבועות הקרובים צפויה הקבוצה לקבל גם את האישורים הרגולטוריים הנדרשים בישראל. קבוצת ברונפמן הביעה מחויבות מלאה להסכם, כולל התחייבות למנוע מקרים נוספים של עבירות על חוקי הלבנת הון בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully