וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסקר גרוס חתכו המלצתם ל-ECI מ"קנייה" ל"החזק"; מחיר היעד קוצץ מ-10 דולרים ל-9 דולרים למניה

אסף רותם

21.12.2005 / 18:52

באוסקר אומרים: "למרות שעמדתנו בנוגע ליעדי הטווח הארוך של החברה לא השתנתה, אנו מאמינים כעת שייקח לחברה זמן רב יותר לממשם"



"למרות שעמדתנו בנוגע ליעדי הטווח הארוך של החברה לא השתנתה, אנו מאמינים כעת שייקח לחברה זמן רב יותר לממשם". כך מנמק האנליסט רמי רוזן מאוסקר גרוס את הורדת ההמלצה למניית מ"קנייה" ל"החזק". רוזן קיצץ את מחיר היעד מ-10 דולרים ל-9 דולרים למניה.



באוסקר מניחים, כי ECI נבחרה לאחרונה בידי דויטשה טלקום כספקית רשתות רחבות במהירות גבוהה (הספק השני הוא סימנס), ושחלקה בעסקה, שמוערכת ב-400 מיליון דולר, עומד על כ-40%, שיתפרשו על פני מספר שנים. עם זאת, ECI תתחיל ליהנות מפירות אלה רק לקראת המחצית המאוחרת של 2006.



בנוסף, על מחציתה הראשונה של השנה הבאה מעיב החשש לפיו המיזוג עם לורל נטוורקס עשוי להימשך יותר מההערכות הראשוניות. לעומת זאת, התקדמותה של חברת וראז נטוורקס בשוק ה-VoIP (העברת קול על גבי האינטרנט), אשר מוחזקת ב-43% על ידי ECI, עשויה לתרום להכנסות החברה באופן משמעותי יותר. ההערכה שוראז תנפיק לראשונה ב-12 החודשים הקרובים צפויה גם כן לתרום להכנסות ECI.



ההערכות לרבעון הנוכחי לא השתנו. על פי התחזיות, יעמדו הכנסות על 139.7 מיליון דולר והרווח למניה יעמוד על 8 סנטים. הכנסות הרבעון הראשון של 2006 קוצצו בכ-5 מיליון דולר, ל-160.5 מיליון דולר. ההכנסות השנתיות נחתכו במיליון דולר בלבד, ל-698.9 מיליון דולר. הרווח לרבעון הראשון עומד על 6 סנטים לעומת 8 סנטים בהערכה הקודמת. הרווח השנתי הורד בסנט אחד, ל-40 סנט למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully