וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לאריק: הדסית ביו אחזקות, שמפתחת בין השאר טיפול בשבץ מוחי, סיימה את השלב המוסדי בחיתום יתר של פי 2

אסף רותם

21.12.2005 / 19:05

הדסית גייסה 25 מיליון שקל מתוך 32 מיליון שקל שפנתה לגייס במניות; מטרת הגיוס: עזרה במימון Phase I והכנה לקראת Phase II



הדסית ביו אחזקות (HBL) - חברת בת של הדסית, חברת היישומים של בית חולים הדסה - סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה לציבור. הדסית ביו אחזקות משכה תשומת לב בימים האחרונים כיוון שאחת מתשע החברות בפורפוליו שלה מטפלת בהמסת קרישים הגורמים לאירוע מוחי, כמו זה שתקף את ראש הממשלה שרון בתחילת השבוע.



עד עתה, גייסה החברה 25 מיליון שקל מתוך 32 מיליון השקל שתיכננה לגייס במניות. החברה תנסה לגייס עד 15 מיליון דולר, מחציתם באופן מיידי במניות ומחציתם באופציות. בשלב המוסדי, נרשם ביקוש של כ-30 מיליון שקל, בביקוש של פי 2, והוא נסגר בהקצאה חלקית ובמחיר המינימום. החתמים בהנפקה היו כלל פיננסים חיתום, אקסלנס נשואה חיתום ולידר הנפקות.



הדסית ביו אחזקות ביקשה לגייס כסף על מנת להמשיך ולסייע לתשע חברות ביוטכנולוגיה במימון Phase I והכנה לקראת Phase II. המכנה המשותף של חברות אלו טמון בפנייתן לשווקים של מיליארד דולר לפחות, מה שמכונה תרופות "בלוק באסטר".



שלוש מתוך תשע החברות עוסקות בבעיות דלקתיות בפרקים ובטרשת נפוצה. שלוש חברות נוספות עוסקות בטיפול בסרטן - דיאגנוזה ומעקב, ושלוש החברות הנותרות עוסקות בשיקום רקמות, ובכלל זה פעילות לשימוש בתאי גזע, בעיקר תאי גזע עובריים לטיפול בפרקינסון.



רפי הופשטיין, מנכ"ל הדסית ביו אחזקות: "הקמנו חברה יעודית על ידי הדסית מתוך מטרה לקדם את הידע הרב במעבדות המחקר על ידי צוותי המחקר של בית חולים הדסה. הדסית ביו אחזקות מרכזת תשע חברות ביוטכנולוגיה עם פוטנציאל עסקי משמעותי שמרביתן נמצאות אחרי הצלחה בשלבי ההיתכנות - הוכחת היתכנות יעילות התרופות במודל בעלי חיים לפני כניסה לשלבי ניסויים קליניים בבני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully