וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משקיעים בראשות בנק ההשקעות גולדמן סאקס תשקיע כ-2.5 מיליארד דולר בחברת האלקטרוניקה היפאנית סאניו

סוכנויות הידיעות

21.12.2005 / 19:25

גולדמן סאקס ירכוש ממניות סאניו במחיר של 125 מיליארד ין; בנק ההשקעות דאייווה סקיוריטיס ישקיע 125 מיליון ין; בנק סומיטומו מיצואי ישקיע 50 מיליארד ין



קבוצת משקיעים בראשות בנק ההשקעות גולדמן סאקס, תשלם יותר מ-2.5 מיליארד דולר בתמורה לנתח ממניות יצרנית האלקטרוניקה היפאנית סאניו. כך הודיע היום עיתון "וול סטריט ג'ורנל".



העיתון דיווח כי גולדמן סאקס ירכוש ממניות סאניו, במחיר של 125 מיליארד ין (1.1 מיליארד דולר). זוהי ההשקעה הגדולה ביותר של בנק ההשקעות ביפאן מאז רכישת מניות בנק סומיטומו מיצואי פייננשל גרופ, במחיר של 1.3 מיליארד דולר. פרטים - דוגמת מחיר המניה ושער החליפין בין מניות גולדמן למניות סאניו - עדיין לא נמסרו.



בנק ההשקעות דאייווה סקיוריטיס SMBC ישקיע גם הוא סכום של 125 מיליון ין בסאניו, אשר מחזיקה בחוב של כ-600 מיליארד ין. בנק סומיטומו מיצואי ישקיע סכום של 50 מיליארד ין.



העסקה, אשר צפויה להיסגר סופית עד חודש פברואר, מצטרפת להשקעות נוספות של גולדמן סאקס ביפאן. זוהי אינה ההשקעה הראשונה של גולדמן סאקס בסאניו: מוקדם יותר החודש רכש גולדמן סאקס יותר משליש ממניות סאניו אלקטריק קרדיט - חברה בת של קבוצת האלקטרוניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully