וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיים וורנר מינתה את ג'פרי ל. בווקס למשרת נשיא וסמנכ"ל תפעול

רונן סרברניק

21.12.2005 / 21:20

קידומו של בווקס מגיע כחלק מתוכניתו של ריצ'ארד ד. פארסונס, מנכ"ל טיים וורנר, לקדם את בווקס ולהפכו ליורשו



טיים וורנר מינתה את ג'פרי ל. בווקס, ראש חטיבת הסרטים והטלויזיה, למשרת נשיא וסמנכ"ל תפעול. מדובר בחלק מתוכנית ירושה הכוללת את פרישתו של דון לוגן, שניהל את חטיבת הכבלים והאינטרנט של החברה.



דון לוגן יפרוש מתפקידו בחברה בסוף השנה, וימונה ליו"ר דירקטוריון חטיבת טיים וורנר כייבל, שצפויה להיפרד מהחברה האם בשנה הבאה.



קידומו של בווקס הוא חלק מתוכניתו של ריצ'ארד ד. פארסונס, מנכ"ל טיים וורנר, לקדם את בווקס ולהפוך אותו ליורשו. בווקס זוכה למוניטין של מנהל שחש בנוח הן עם החלק הקריאטיבי והן עם הפן העסקי של החברה.



"השילוב המוצלח של אינטיליגנציה, אנרגיה והבנה אמיתית של החברה ושל התעשייה הופך את בווקס למנהיג מצויין לטיים וורנר", אמר פארסונס בהודעה לעיתונות. "לא רק שג'ף מנוסה בתפקידי הניהול, הוא מביא עמו ניסיון בניהול האספקטים היצירתיים והטכנולוגיים של החברה".



בווקס, בן 53, בילה את רוב הקריירה שלו בתעשיית המדיה. הוא החל כמנהל שיווק ב-HBO לפני 26 שנה. הוא מונה לתפקיד בכיר בחברה הכבלים ב-1995, ותחת ניהולו הפיקה החברה סדרות מצליחות וחדשניות דוגמת "סקס והעיר הגדולה" ו"עמוק באדמה".



אחד מן האתגרים העיקריים שיעמדו בפני בווקס הוא ניסיונו של איש העסקים, קארל איקאן, שמחזיק ב-3% ממניות טיים וורנר, לפרק את החברה למספר חברות נפרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully