וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרון ממשת את יתרת החזקותיה בחברת אלבא בהפסד של 6.5 מיליון דולר

שלומי גולובינסקי

22.12.2005 / 10:06

דירקטריון תפרון החליט על מימוש אופציה למכירת החזקות תפרון בחברת אלבה, העוסקת ביצור מוצרי טקסטיל לתעשיית הרפואה; תפרון תקבל עבור מניותיה בלאבה כ-11 מיליון דולר



חברת תפרון נפרדת לשלום מאחת ההשקעות הכושלות ביותר שלה: דירקטריון תפרון, בראשות ישי דווידי, החליט על מימוש אופציה למכירת החזקות תפרון בחברת אלבה, העוסקת ביצור מוצרי טקסטיל לתעשיית הרפואה. תפרון תקבל עבור מניותיה בלאבה כ-11 מיליון דולר, וכתוצאה מכך יווצר לה הפסד הון של כ-6.5 מיליון דולר. ההפסד הזה יבוא לידי ביטוי בדו"חות הרבעון הרביעי של תפרון.



למעשה, ההפסד הצפוי ממכירת אלבה יוביל לכך שאחרי שלושה רבעוניים רווחים, עשויה תפרון לסיים רבעון עם שורה תחתונה שלילית. כתוצאה מהמכירה, תחדל תפרון לאחד את דו"חותיה הכספיים של אלבה בדו"חות שלה. במאזני אלבה חוב של 9.4 מיליון דולר, שייגרע כעת ממאזני תפרון.



אלבה נרכשה על ידי תפרון בשנת 99' תמורת כ-65 מיליון דולר, ומאז הסבה לתפרון הפסדים המוערכים בעשרות מיליוני דולרים. מרבית ההשקעה מומנה בהלוואות מבנקים - מה שיצר מעמסה פיננסית כבדה במיוחד על תפרון. תפרון, שנרשמה לאחרונה למסחר בבורסה של תל אביב, הודיעה לפני כשבועיים על כוונתה לצאת לגיוס הון של כ-20 מיליון דולר, בהנפקה שתכלול מניות ואופציות.



תפרון סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2005 עם הכנסות של 691 מיליון שקל ורווח נקי של כ-25 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully