וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד סיכם על מכירת פעילות אגוד קרנות נאמנות למנורה תמורת כ-35 מיליון שקל

שלומי גולובינסקי

22.12.2005 / 10:29

מנורה תשלם לאגוד סך השווה ל-4.025% מהנכסים שבניהול החברה הבת, אגוד קרנות נאמנות; קרנות הנאמנות ינוהלו במסגרת בית ההשקעות של הקבוצה - מנורה פיננסים



בנק אגוד סיכם על מכירת פעילות החברה הבת אגוד קרנות נאמנות (א.ק.ן) לקבוצת מנורה, תמורת כ-35 מיליון שקל. מנורה תשלם לאגוד סך השווה ל-4.025% מהנכסים שבניהול א.ק.ן. קרנות הנאמנות ינוהלו במסגרת בית ההשקעות של הקבוצה - מנורה פיננסים.



אגוד קרנות נאמנות עוסקת בניהול 34 קרנות נאמנות במספר תחומי התמחות, בהיקף כולל של כ-890 מיליון שקל. הכנסות החברה נובעות בעיקר מדמי ניהול המשולמים לה על ידי בעלי יחידות ההשתתפות בקרנות, כשיעור מסך הנכסים בניהול. החברה הוקמה בשנת 1997 והינה חברה בבעלות מלאה של בנק אגוד.



ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה, אמר כי רכישה זו היא צעד נוסף במימוש אסטרטגיית הקבוצה לחיזוק פעילותה בשוק ההון, ומהווה קפיצת דרך נוספת למנורה פיננסים בדרכה להיות שחקן בקבוצת בתי ההשקעות המובילים בארץ.



הרכישה הנוכחית מצטרפת לעסקות שביצעה הקבוצה לאחרונה, ובתוכן רכישת קרנות הנאמנות של עמדה וכן רכישת קופת הגמל של מבטחים הוותיקה ושל בנק יהב-מסד, ומביאים ביחד את הנכסים המנוהלים על ידי בית ההשקעות לסך של 9 מיליארד שקל. החברה בחרה לרכוש את פעילותה של חברת הקרנות של בנק אגוד על בסיס הערכה ליכולת המקצועית ולביצועים הטובים של אגוד קרנות נאמנות, ומתוך ציפייה להמשך שיתוף הפעולה עם בנק אגוד.



את מהלך המכירה של מניות בנק אגוד בחברת אגוד ניהול קופות גמל, הוביל מנכ"ל הבנק, דב קוטלר, עם דני וינטראוב, מנכ"ל החברה הבת של הבנק אגוד השקעות ויזום (א.ש.י), המרכזת את הטיפול בהשקעות ריאליות בקבוצת הבנק ועוסקת ביעוץ לבנק, וד"ר עקיבא שטרנברג, סמנכ"ל הבנק וראש אגף השקעות. את המהלך מצד מנורה ריכזו ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה, יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה פיננסים ורונן אביגדור, מנכ"ל חברת קרנות הנאמנות של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully