וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמתנה למשפטו: רפי פלד נשכר על ידי בוריס קרסני כלוביסט עבור לקוחות מענפי התשתיות

נתן ליפסון

22.12.2005 / 11:15

בחודש יולי השנה הוגש נגד פלד כתב אישום פלילי באחת הפרשיות החמורות של עולם העסקים בשנים האחרונות - קריסת קבוצת פלד-גבעוני - שבו הוא מואשם במרמה והפרת אמונים



רפי פלד, לשעבר מפכ"ל המשטרה, מנכ"ל משרד ראש הממשלה ומנכ"ל חברת החשמל - ומי שתלוי ועומד נגדו כתב אישום באחת הפרשיות החמורות של עולם העסקים בשנים האחרונות - החל לפני חודשיים לעבוד כיועץ במשרד הלובינג פוליסי שבבעלות בוריס קרסני.



פלד מטפל בלקוחות ישראליים ולא-ישראליים של פוליסי העוסקים בתחום התשתיות ויעסוק בגיוס לקוחות חדשים. בין לקוחות פוליסי העוסקים בתשתיות: חברת החשמל, דרך ארץ, מיזמי התשתיות של האחים עופר וחברת התשתיות הצרפתית ויאוליה (Veolia) - לשעבר ויונדי.



ביולי השנה הוגש נגד פלד ואחרים כתב אישום בפרשה שנודעה בשם "פרשת פלד-גבעוני", על שמו ועל שם אריה גבעוני. במרכז הפרשה קריסה של קבוצת חברות, במרכזן משב קירור וקבוצת פויכטונגר, ב-2002. הקבוצה השאירה אחריה חובות של מאות מיליוני שקלים.



כתב האישום מייחס לפלד עבירות של מרמה והפרת אמונים עקב כך שידע לכאורה על גניבות שבוצעו לכאורה על ידי אחרים - ולא עשה דבר בעניין.



לפלד יש קשרים טובים והבנה עמוקה של המערכות השלטוניות - יתרונות שמקורם בעשרות שנים בהן שימש בתפקידים בכירים בסקטור הציבורי.



ד"ר חיליק גולדשטיין, לוביסט במשרד פוליסי והממונה על היחסים עם התקשורת: "כל עוד אין החלטה של בית משפט בעניין - איננו עוסקים בכתב האישום שהוגש נגד פלד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully