וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בגדולה בתחרות "המצוינות בשירות" - YES

22.12.2005 / 12:27

בתחרות שאירגן המי"ל yes זכתה במקום הראשון בקטגוריית שימור לקוחות, טיפול באוכלוסיות מיוחדות ושירות יוזם פרואקטיבי


חברת הלווין YES, היא המנצחת הגדולה בתחרות "המצויינות בשירות" של המרכז הישראלי לניהול. החברה זכתה במקום הראשון ב-3 קטגוריות. בקטגוריה של שירות חדשני ויצירתי היא זכתה במקום השני ובקטגוריה של קפיצת דרך בשירות היא זכתה במקום השלישי.

הפרמטרים עליהם נבחנו החברות היו הטמעת אסטרטגיית שירות, מתן כלים וסמכויות לעובדים, הקשבה ללקוחות, איתור כשלים והגמשת מדיניות השירות.

החברות שזכו במקום הראשון:

בקטגוריית שימור לקוחות זכתה חברת YES

טיפול באוכלוסיות מיוחדות: חברת YES. השופטים קבעו כי "החברה זיהתה את ציבור לקוחות "עוברי דירה" כאוכלוסיה בעלת צרכים ייחודיים ולקחה על עצמה את מלוא האחריות על השלמת התהליך ובכך היא משחררת את הלקוח מעיסוק בהעברת שירותי הצפייה לדירה החדשה".

שירות יוזם פרו אקטיבי: גם כאן YES זכתה במקום הראשון. השופטים כתבו בהחלטתם כי "החברה הובילה מהלך לחיזוק הקשר עם הלקוח וקידום תפישת שירות יוזם פרו אקטיבי, שבאה לידי ביטוי, באיתור צרכי הלקוח".

חדשנות ויצירתיות: חברת בזק זכתה במקום הראשון בשל הקמת בית הספר למנהיגות בשירות, במטרה להוביל את עובדי החברה למצוינות במתן שירות.

קפיצת דרך בשירות: חברת ניופאן. השופטים נימקו את החלטתם בכך שהחברה פיתחה אסטרטגיית השירות, קיצור תהליכי שירות, איתור כשלים ומתן סמכויות לעובדים.

תמיכה ושירות לאורך זמן: חברת בזק בינלאומי. החברה זכתה על כך שהובילה את שירות ה- Home-net כשירות לטכנולוגית ה"בית החכם".


** גילוי נאות: בזק בינלאומי, בעלת השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully