וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הבורסות נסחרות בשינויים קלים; לונדון מוסיפה 0.1%

ליאון איצקר

22.12.2005 / 11:56

בורסת פאריס רושמת ירידה קלה; חברת התעשייה הביטחונית BAE סיסטמס ממשיכה הזינוק מאתמול ומוסיפה 4.7%; הילטון גרופ הבריטית - מפעילת מלונות הילטון מחוץ לארה"ב - עולה ב-2.9%



בורסות אירופה נסחרות בשינויים קלים: בורסת לונדון מוסיפה 0.1%; בורסת פאריס רושמת ירידה קלה ובורסת פרנקפורט נסחרת כמעט ללא שינוי.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר נסחרים במחיר של 58.73 דולר לחבית - עלייה של 17 סנט - במסחר האלקטרוני שלאחר הסגירה בבורסת הסחורות של ניו יורק.



בריטיש פטרוליום (סימול BP.L) מכרה חלק מאחזקותיה ברוסיה בכמיליארד דולר - מחיר הגבוה פי שניים לעומת המחיר בו רכשה את הנכסים. החברה אמרה כי הצעד אינו איתות על חוסר עניין בשוק הרוסי. מניית BP, חברת הנפט הגדולה באירופה, מוסיפה 0.1%.



הילטון גרופ הבריטית (סימול HG.L), מפעילת מלונות הילטון מחוץ לארה"ב, אמרה כי קיבלה פנייה מחברות השקעה פרטיות בנוגע לרשת חנויות ההימורים שלה - Ladbrokes, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. מניית החברה עולה ב-2.9%.



חברת התעשייה הביטחונית BAE סיסטמס (סימול BA.L) ממשיכה את הזינוק מיום רביעי ומוסיפה 4.7%, לאחר שערב הסעודית ובריטניה חתמו על הבנות בנוגע למכירה של מטוס הקרב Eurofighter Typhoon, דיווחה סוכנות רויטרס. לפי סוכנות הידיעות, מספר סוחרים אף ציינו הודעה צפויה בנוגע למכירה של חטיבת האלקטרוניקה הימית של החברה בגרמניה, Atlas Elektronik, כאלמנט נוסף התומך במניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully