וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציבות האירופית איימה על מיקרוסופט בקנס בסכום של עד 2 מיליון יורו ליום

רויטרס

22.12.2005 / 14:49

מיקרוסופט חויבה לספק נתוני ממשק שיאפשרו לשרתי קבוצה של מתחרות לעבוד עם מערכת ההפעלה "חלונות" של החברה; לפני כשנה דחה בית משפט בכיר של האיחוד האירופי ערעור של מיקרוסופט בנושא; למיקרוסופט יש 5 שבועות להשיב להצהרת הנציבות וכן הזכות לשימוע בעל פה



הנציבות האירופית איימה היום על ענקית התוכנה האמריקאית מיקרוסופט (סימול MSFT) בקנסות יומיים בגין אי עמידה בסנקציות הגבלים עסקיים, כשנה לאחר שבית משפט בכיר של האיחוד האירופי (EU) דחה את ערעורה.



הזרוע הביצועית של האיחוד האירופי אמרה, כי היא עשויה לקנוס את מיקרוסופט בסכום של עד 2 מיליון יורו (2.37 מיליון דולר) ליום, אלא אם כן תעמוד בהוראה לספק נתוני ממשק שיאפשרו לשרתי קבוצה של מתחרות לעבוד עם מערכת ההפעלה "חלונות" של החברה.



נילי קרוס, נציב התחרות של האיחוד, אמר בהודעה כי נתן למיקרוסופט כל הזדמנות לעמוד בהתחייבויותיה, אולם הוא נותר ללא ברירה אחרת מאשר להמשיך במסלול הרשמי, כדי להבטיח את היענות החברה. למיקרוסופט יש 5 שבועות להשיב להצהרת הנציבות וכן הזכות לשימוע בעל פה.



הנציבות אמרה כי לדעתה, הנתמכת על ידי שני דו"חות של נאמן (Monitoring Trustee) שמונה בהסכמה הדדית, מיקרוסופט טרם סיפקה ספציפיקציה מלאה. בית המשפט השני בדרגתו של האיחוד האירופי (The Court of First Instance) דחה את ערעור מיקרוסופט להשעיית הצעדים בדצמבר שעבר והזהיר כי תעמוד בפני קנס יומי במידה ולא תעמוד בהתחייבותה עד 15 בדצמבר 2005. הנציבות אמרה כי מיקרוסופט תיקנה את המידע שחויבה לחשוף, אך הנתונים היו לא מלאים ולא מדויקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully