וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדברוקס, רשת סוכנויות ההימורים הבריטית של חברת הילטון עשויה להימכר ב-7 מיליארד דולר

רויטרס

22.12.2005 / 14:23

חברות ההשקעה הפרטיות BC פרטנרס, בלקסטון גרופ ו-CVC פרטנרס הביעו עניין ברכישת הרשת מחברת מלונות הילטון



קבוצת המלונות והנופש הבריטית הילטון גרופ אישרה כי קיבלה פניות המביעות עניין ברכישת עסקי ההימורים שלה, לדברוקס (Ladbrokes). הילטון גרופ אמרה כי ההתעניינות התעוררה לאחר שהודיעה באוקטובר על מגעים למכירת חטיבת המלונות שלה לחברת הילטון הוטלס האמריקאית.



"למרות הפניות לגבי עסקי ההימורים, הילטון גרופ ממשיכה להתמקד במשא ומתן עם הילטון הוטלס לגבי מכירת חטיבת המלונות הילטון אינטרנשונל בתנאים הטובים ביותר למשקיעים", אמרה חברת הילטון גרופ. הילטון הוטלס הגישה באוקטובר הצעת רכש המעריכה את עסקי המלונות ב-3.6 מיליארד ליש"ט (6.3 מיליארד דולר). עסקה כזו צפויה לאחד מחדש את מותג הילטון אחרי 40 שנות הפרדה, ולהותיר את המשקיעים הבריטים עם עסקי ההימורים בלבד.



העיתון הבריטי "פייננשל טיימס" דיווח כי הילטון גרופ קיבלה פניות מחברות ההשקעה הפרטיות BC פרטנרס, בלקסטון ו-CVC פרטנרס, שהביעו עניין ברכישה אפשרית של עסקי ההימורים. לפי "פייננשל טיימס" העסקה עשויה להעניק לעסקי ההימורים שווי של 4-3 מיליארד ליש"ט (7-5.3 מיליארד דולר).



האנליסט בארי דיקסון מחברת דייוי ריסרצ' אמר כי לדברוקס הוא נכס אטרקטיווי במונחים של ניהול, תזרים מזומנים ואפשרויות צמיחה, בייחוד בתחום אתרי הפוקר המקוונים, בו היא מחזיקה באתר הגדול באירופה. הילטון גרופ מפעילה כ-400 מלונות מחוץ לגבולות ארה"ב, ויותר מ-2,100 סניפי לדברוקס בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully