וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטוכם: שמן הזית שמשווקת "מעגל השנה" אינו בפיקוחנו

תומר קרן

22.12.2005 / 8:33

מעבדת בקטוכם אינה בודקת את שמן הזית המשווק על ידי חברת "מעגל השנה" באופן סדיר, והוא אינו נמצא תחת פיקוחה; כך מבהיר מנכ"ל המעבדה, ד"ר יצחק סקלסקי



מעבדת בקטוכם אינה בודקת את שמן הזית המשווק על ידי חברת "מעגל השנה" באופן סדיר, והוא אינו נמצא תחת פיקוחה - כך מבהיר מנכ"ל המעבדה, ד"ר יצחק סקלסקי, בעקבות מודעות בעיתונים תחת הכותרת "שמן זית בדוק ומשתלם", שפורסמו בכמה עיתונים כגון "המודיע" ו"יתד נאמן" על ידי מעגל השנה שיווק והפצה.



לדברי ד"ר סקלסקי, מתן היתר לשימוש בשמה של מעבדת בקטוכם על ידי חברות מסחריות כפוף לשורה של דרישות המעוגנות בהסכם, ובראשן לקיחת דוגמאות מדגמיות לבדיקות באופן סדיר על ידי אנשי המעבדה במועד ובמקום שאנשי המעבדה בוחרים.



סקלסקי: "אני רואה בחומרה רבה את שרבוב שמה של מעבדת בקטוכם. בקטוכם הינה מעבדה פרטית בלתי תלויה אשר אינה שייכת לשום גוף כשרות, אך מסייעת בבדיקות לאלו החפצים בכך. כל שימוש הנעשה בשמה שלא בידיעתה מהווה פגיעה חמורה בשמה, והיא שומרת לעצמה את הזכות לתבוע נזקים בגין פרסום זה".



אלי אביבי, מנהל מעגל השנה, בתגובה: "הפרסום בעיתון נבע מאי הבנה, ונעשה ללא כוונת זדון וללא כוונת רווח. המודעה פורסמה פעם אחת בלבד, ומיד לאחר פניית מעבדת בקטוכם הוסרה המודעה. אנחנו מתנצלים אם נעשתה פגיעה בשמה הטוב של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully