וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינגלה עוקף את לנדן: מנכ"ל מרקורי יזכה לתגמול שנתי של עד 1.6 מיליון דולר, מענק חתימה נדיב ואופציות

עומרי כהן

22.12.2005 / 17:30

מרקורי תעניק לזינגלה שכר שנתי של 800 אלף דולר, בונוס שנתי של עד 100% מהשכר, מענק חתימה של מיליון דולר ומענק זהה נוסף בעוד שנה וחצי - שיוענק בהתאם לעמידה באבני דרך



גילוי הרישומים הכוזבים לכאורה של תאריכי חלוקת האופציות למנהלים ב, היו יכולים לסמל את תחילת סיומו של עידן האופציות אצל אחת החברות הנדיבות ביותר בתחום זה בנאסד"ק. אולם פרסום חוזה העסקתו של המנכ"ל החדש, טוני זינגלה, מעלה כי במרקורי עדיין לא זנחו שיטת תגמול בעייתית זו. עוד מעלה הדו"ח, כי זינגלה, אשר כיהן עד לאחרונה כנשיא ומנהל התפעול של מרקורי, ייהנה בתפקידו החדש ממשכורת שנתית גבוהה יותר מזה שקיבל קודמו אמנון לנדן, למרות שהאחרון שימש במקביל גם כיו"ר החברה.



מרקורי דיווחה אמש כי על פי החלטת הדירקטוריון, ייהנה זינגלה החל מתחילת נובמבר משכר שנתי של 800 אלף דולר (כ-3.7 מיליון שקל). בנוסף יהיה המנכ"ל החדש זכאי לבונוס שנתי בשווי של עד 100% ממשכורתו, בהתאם לביצועים שתציג החברה. אולם בזאת לא הסתכמו התמלוגים שקיבל זינגלה ממרקורי. בעת כניסתו לתפקיד הוא קיבל מענק חתימה של מיליון דולר ועשוי לקבל מענק נוסף בהיקף זהה במחצית הראשונה של 2007, אם תעמוד החברה בניהולו, במספר אבני דרך שיציב לה הדירקטוריון. במקביל, יקבע הדירקטוריון גם את מספר האופציות שיקבל זינגלה במסגרת כניסתו לתפקיד. עם זאת, בחברה הוסיפו כי חוזה ההעסקה עדיין לא נחתם סופית והוא נתון למו"מ בין הצדדים.



תנאי העבודה של זינגלה מחייבים השוואה לאלו של קודמו, לנדן, שכיהן כמנכ"ל מרקורי מאז פברואר 1997 ומונה כשנתיים וחצי לאחר מכן גם ליו"ר החברה. לנדן אומנם עשה את עיקר הונו ממימוש ומכירת מיליוני אופציות שקיבל ממרקורי, אולם נהנה גם מתנאי העסקה נדיבים. תנאים אלו כללו בשנים האחרונות משכורת שנתית של 750 אלף דולר ובונוס שנתי של 400 אלף דולר בשנים 2002-2003. אשתקד הוכפל הבונוס ל-800 אלף דולר, אולם למרות התמלוגים המכובדים, תנאי ההעסקה החדשים של זינגלה, עולים אף על אלו של קודמו בתפקיד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully