וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דחייה של יומיים עקב מצבו הבריאותי של שרון: נסווקס השלימה גיוס 48 מ' ש' מהציבור בחיתום יתר של פי 11

שרון שפורר

22.12.2005 / 18:10

נסווקס, שהיתה אמורה להנפיק כבר ביום שלישי, חששה שהסנטימנט השלילי ינשב גם לעברה; היום היא זכתה לביקושי יתר של חצי מיליארד שקל; את הנפקת החברה הובילה פועלים אי.בי.אי



לאחר שנדחה ביומיים בעקבות האירוע המוחי בו לקה ראש הממשלה אריאל שרון והרוח השלילית הקלה שנשבה באחד העם בעקבותיו, השלימה היום חברת נסווקס את המכרז לציבור לגיוס של 48 מיליון שקל.



להנפקת החברה נרשמו ביקושים בהיקף ענק של כחצי מיליארד שקל, המהווים חתימת יתר של פי 11. בשל חיתומי היתר הגבוהים, תקבע הקצאה חלקית למשקיעים מהציבור בשיעור של כ-10% והמשקיעים המוסדיים יקבלו רק מחצית מהתחייבותם. את הנפקת החברה הובילה פועלים אי.בי.אי.



נסווקס פועלת בתחום החיסונים ופיתחה טכנולוגיה ייחודית למתן חיסונים שלא בהזרקה. החיסון הראשון שהחברה מפתחת הינו חיסון לשפעת הניתן דרך האף בהזלפה או בתרסיס, והמיועד להחליף את שיטת החיסון בהזרקה. בנוסף, בוחנת החברה פיתוח יישומים כנגד מחלות נוספות, בין היתר צהבת ואנתרקס.



על המשקיעים הגדולים בנסווקס נמנים חממת מיט"ב (כ-28%), שבשליטת החברה הבורסאית ביומדיקס, פרופ' יחזקאל ברנהולץ (כ-9%), ממציא תרופת הדוקסיל לטיפול בסרטן, הנמכרת כיום על ידי ג'ונסון אנד ג'ונסון בהיקף שנתי של כחצי מיליארד דולר, וקרן פונטיפקס (כ-8%) של אלי הורביץ, יו"ר טבע, שהשקיעה כ-700 אלף דולר בסבב הגיוס האחרון שערכה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully