וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד בבזק יבטיח את חלקם של העובדים בכל הנפקה אפשרית של חברה בת

ערן גבאי

25.12.2005 / 13:48

השיחות בין ההנהלה והוועד יחלו רשמית בתוך שבוע, עם כניסת יובל רכלבסקי לתפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש; על הפרק: שינוי מבני מקיף והתייעלות שתכלול גם הסכמי פרישה נוספים



השיחות בין הנהלת בזק החדשה, בראשות המנכ"ל יעקב גלברד, לבין ועד העובדים של החברה בעניין הפחתת ההון והשינוי המבני בבזק - יחלו רשמית בתוך שבוע. עד כה חיכו הצדדים לכניסתו לתפקיד של יובל רכלבסקי כסמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, כדי לפתוח בשיחות על ההיערכות החדשה הנדרשת לבזק ב-2006 בניסיון להתמודד טוב יותר מול התחרות בשוק התקשורת והיעדים החדשים שהציבו לה בעלי המניות החדשים.



יו"ר ועד העובדים של בזק, שלמה כפיר, אומר כי הוועד יבטיח את חלקם של העובדים בכל הנפקה אפשרית של חברה בת בקבוצה. בזק עשויה לבחון במהלך 2006 הנפקה אפשרית של פלאפון ו-yes. החברה איחדה השנה בדו"חותיה באופן מלא את שתי החברות הבנות הגדולות - פלאפון ו-yes - מהלך שגרם להגדלת הכנסותיה, אך גם לפגיעה ברווחיות החברה.



"נבטיח את זכויות העובדים, כל השינויים יתבצעו בתאום והפחתת ההון לא תיעשה באופן חד צדדי", אומר כפיר. יו"ר הוועד מסכים כי נדרש שינוי בתהליכי העבודה בבזק, אך מהות השינוי תסוכם עם ההנהלה.



המחלקה המשפטית בבזק כבר עובדת על ההיערכות לקראת הפחתת הון בהיקף של 2 מיליארד שקל, ומתבצעת בדיקת מומחים בעניין. הכוונה היא לכנס את אסיפת בעלי המניות בחודשים הקרובים. במקביל, בזק צפויה לעבור בשנה הקרובה שינוי ארגוני, שיכלול גם שינוי במצבת כוח האדם. ההערכה היא שייעשה ניסיון לבצע מהלך פיטורים של 1,500 עובדים בשלוש שנים. כיום, עדיין קיים סיכום בין החברה והעובדים מ-2000, לפיו עד 2008 יעזבו את החברה עוד כ-800 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully